هر آنچه درباره ایرپادز پرو 2 باید بدانید

به گزارش مجله گرگانلند، بعد از چند سال انتظار، اپل بالاخره در کنار گوشی های سری آیفون 14 از ایرپادز پرو 2 هم رونمایی کرد. این هدفون بی سیم با بهبود در زمینه حذف نویز روبرو شده و کیس آن هم یک اسپیکر کوچک دریافت نموده است. اما در کنار این ویژگی های مهم که کاربران با آن ها آشنا هستند، در این مطلب قصد داریم به مشخصه هایی بپردازیم که مورد توجه زیادی قرار نگرفته اند. اپل ایرپادز پرو 2 را با قیمت 249 دلار از تاریخ 1 مهر راهی بازار می نماید.

هر آنچه درباره ایرپادز پرو 2 باید بدانید

سنگین تر شدن کیس شارژ

کیس شارژ ایرپادز پرو 2 بدون حساب کردن وزن خود هدفون ها، 50.8 گرم وزن دارد و این یعنی نسبت به کیس 45.6 گرمی نسل قبلی حدود 11 درصد سنگین تر محسوب می گردد. از سوی دیگر، وزن خود هدفون ها با تغییری روبرو نشده است.

بهبود تشخیص قرارگیری در گوش

ایرپادز پرو 2 از سنسور تشخیص تماس با پوست بهره می برد که نسبت به سنسور اپتیکال استفاده شده برای نسل قبلی، دقت بیشتری ارائه می دهد. این یعنی به زبان ساده اگر هدفون را از گوش خارج کنید، پخش موسیقی به سرعت متوقف می گردد و همین موضوع منجر به افزایش عمر باتری خواهد شد. لازم به ذکر است سال گذشته این سنسور برای نسل سوم ایرپادز مورد استفاده قرار گرفته است.

فروش جداگانه بند

کیس ارائه شده برای نسل تازه ایرپادز پرو دارای بخشی برای اتصال بند است ولی این بند به طور جداگانه به فروش می رسد. در حال حاضر سایت اپل یک مدل بند را به قیمت 12.95 دلار به فروش می رساند.

پشتیبانی از شارژر اپل واچ

در کنار پشتیبانی از شارژ به وسیله مگ سیف و لایتنینگ، کیس ایرپادز پرو 2 با بهره گیری از شارژر مغناطیسی اپل واچ هم می تواند شارژ گردد.

شخصی سازی با مموجی

اپل اعلام نموده که کاربران به وسیله سایت این شرکت، می توانند درخواست حک مموجی خود را بر روی بدنه کیس شارژ ایرپادز پرو 2 ارائه دهند که این سرویس به طور رایگان ارائه می گردد.

پشتیبانی از بلوتوث 5.3

مانند آیفون 14، ایرپادز پرو 2 هم از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نماید. پشتیبانی از مشخصه می تواند جهت را برای بهره گیری از فناوری LE Audio هموار کند که مزایای زیادی ارائه می نماید. اما هنوز اپل به طور رسمی پشتیبانی از LE Audio را رسما تایید ننموده است.

منبع: macRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1640

به "هر آنچه درباره ایرپادز پرو 2 باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره ایرپادز پرو 2 باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید