نکاتی که حتما باید در سفر به استکهلم تجربه کنید

به گزارش مجله گرگانلند، آیا برای یک سفر طولانی سر از پا نمی شناسید؟ یا دندان روی جگر می گذارید تا به آن جا نقل مکان کنید و از جاذبه های گردشگری استکهلم تماشا کنید؟ ممکن است قبلا تمام این لحظات فوق العاده را تجربه نموده باشید، شهر قدیمی گالما استون، موزه شیشه ایی دیور گاردن یا کافه هایی از جنس یخ. در این وقت اضافی کجا می توانیم برویم. در اینجا ما توصیه هایی را در خصوص استکلهم سوئد ارائه می دهیم تا در سفر به استکهلم نهایت لذت را ببرید.

نکاتی که حتما باید در سفر به استکهلم تجربه کنید

اسکانسن

موزه سرباز تاریخی، باغ وحش و پارک از مکان هایی هستند که باید در سفر به استکهلم در اولویت بازدیدتان قرار بگیرند. برای کسانی که قصد سفر به استکهلم را دارند اسکانسن از مکان هایی است که حتما باید بروند، مخصوصا کسانی که همراه بچه ها سفر می نمایند. بنای این شهر ابتدا در سال89 میلادی گذاشته شد. به عنوان مکانی برای به نمایش گذاشتن طرق مختلف زندگی، مصنوعات ساخت دست بشر از سراسر سوئد- ت اجائی که هنوز راه اهن کابلی عجیب غریب، کلبه سنتی و اسیاب مخصوص کتان در آن محفوظ است. شما می توانید انواع ظروف شیشه ایی مربوط به قرن شانزدهم، مزارعی با گاومیش و خرس های والورین در ان پیدا کنید. بعلاوه اکواریوم هایی که اگرچه کوچک ولی حاوی انواع مختلف گیاهان در ان یافت می گردد. در جنگل های سربسته می توانید با میمون های لامور از درختان اویزان شوید. برترین زمان برای سفر به این کشور ماه سپتامبر است. زمانی که دکه های فروش لبریز ازکارهای دستی سنتی سوئدی و هدایا است.

خرید

استکهلم شهری فوق العاده است، جائی که می توانید خریدی ارزان داشته باشید یا از اخرین طرح طراحان خرید کنید. لازم نیست خیلی بگردید تا مکانی را پیدا نمایند که برندهای معروف مانند اچ اند ام ، فیلیپا و داس را عرضه می نمایند.

کانل بول

شیرینی با طعم هل و دارچین از محصولات اساسی سوئد هستند. چنین احساس می کنید که تمام مواد اولیه آن ها از مغازه سر کوچه خریداری شده است. دل به دریا زده و تا دلتان می خواهد از شیرینی های ذارچینی کلربولار و از شیرینی های رولی کاردمومابولار و نان برشته وتربراد شهرکانل بول نوش جان کنید. اشاره کردم که سوئدی ها عاشق هل هستند؟ حتما مقداری از آن را با قهوه عصر یا صبح در دهان خود مزه مزه کنید. به این کار فیکا می گویند، کاری که مردم محلی با شیرینی های رولی و قهوه انجام می دهند.

تا می توانید از موزه ها تماشا کنید

استکهلم تعداد بسیار زیادی موزه های تماشای دارد. این موزه ها به گونه ایی طراحی شده اند که موجب بکارگیری قوه تخیل شما و برانگیختن حس کنجکاویتان می گردد. ازنخستین نوع کشتی تجاری مربوط به قرن هفدهم در موزه واسا گرفته تا نمایشگاه های تجربی در موزه مدرن. در این موزه ها برای همه از هر نوع سلیقه کاری برای به نمایش گذاشتن است. همه چیز را در خصوص جایزه نوبل در موزه نوبل فرا بگیرید، در این موزه هر روز تورهایی به زبان انگلیسی برگزار می گردد. درموزه ای.بی. بی.ای هرچه دل تنگتان می خواهد با صدای بلند فریاد بکشید. در جانی بالکن مرکز فرهنگی جادویی بچه ها به کودک درونتان اجازه بدهید هر کاری که دوست دارد انجام بدهد.

طبیعت گردی یا مجمع الجزایر

استکهلم یکی از زیباترین مرکز هایی است که من دیده ام. خیلی با کانال های آبی و جنگل های خوش چشم انداز فاصله ندارد. اگر هوا خوب است و وقت دارید ریسک کنید و به و پارک های خارج از شهر بروید و از جاذبه های گردشگری استکهلم نهایت لذت را ببرید. خارج از شهر تعداد زیادی پارک، جزایر و مجمع الجزایر وجود دارد. سیستم قایق رانی استکهلم در امر حمل و نقل از جایگاه ویژه ایی برخوردار است که به وسیله ان می توانید به اسانی از یک و در یک چشم به هم زدن از یک نقطه به نقطه دیگر بروید. مجمع الجزایر شهر از سی هزار جزیره تشکیل شده است که به سمت شرق است و تا اینجا بیست دقیقه فاصله دارد. واقعا ارزش آن را دارد که چند روز به گشت و گذار در آن بپردازید.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1702

به "نکاتی که حتما باید در سفر به استکهلم تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که حتما باید در سفر به استکهلم تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید