نورافکن: دوست نداشتم قلعه نویی بازنده بازی باشد

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران/اصفهان هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از قلعه نویی، استراماچونی هم یک استقلال قدرتمند و خوب ساخته است.

نورافکن: دوست نداشتم قلعه نویی بازنده بازی باشد

امید نورافکن که در دقایق پایانی گل تساوی تیمش مقابل استقلال را به ثمر رساند، اظهار کرد: به جرات می توانم، بگویم بعد از استقلالی که قلعه نویی ساخت این بهترین استقلالی است که دیدم. به استراماچونی تبریک می گویم. او تیم قدرتمند و خوبی ساخته است. در کشور ما فقط فوتبال تفریح مردم است و نیمی از هواداران فوتبال هوادار استقلال هستند.

وی در خصوص گلی که در دقایق پایانی برای سپاهان زد، گفت: خدا را شکر، کاری کردم که هم تیمی هایم ناراحت نباشند و بازی مساوی گردد. من فوتبالم را با استقلال آغاز کردم و تجربه بازی قبل از استقلال را نداشتم. هواداران استقلال من را حمایت کردند و من پیشرفت کردم و آرام آرام به تیم ملی هم رسیدم. این بازی برای من یک بازی خاص بود که سخت هم شد. در آخر بازی هم به تیم محبوبم که هشت سال در آن بازی کردم گل زدم.

به گزارش خبرنگاران، نورافکن در خصوص قلعه نویی خاطر نشان کرد: قلعه نویی من را به سپاهان آورد و دوست نداشتم که او بازنده این بازی باشد که همین اتفاق هم افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 87

به "نورافکن: دوست نداشتم قلعه نویی بازنده بازی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: دوست نداشتم قلعه نویی بازنده بازی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید