میزبانی جشنواره بادبادک ها از جمعی از بچه ها کار

به گزارش مجله گرگانلند، خبرگزاری خبرنگاران-جشنواره بادبادک ها در راستای طرح استقبال از بهار و به مناسبت فرارسیدن نوروز 1401 در باغ موزه مینیاتور با حضور شانزده کودک کار برگزار گردید.

میزبانی جشنواره بادبادک ها از جمعی از بچه ها کار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای جشنواره بادبادک ها در راستای طرح استقبال از بهار و به مناسبت فرارسیدن نوروز 1401 در باغ موزه مینیاتور و با حضور شانزده کودک کار برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در این جشنواره که با هدف ارتقاء روحیه نشاط شهروندی، برگزار گردید، 120 نفر از بچه ها با همکاری و تعامل کانون های کودک با همراهی مادران و مادربزرگ های خود با ساخت بادبادک در این جشنواره شرکت کردند.

شهردار منطقه 8 به اجرای برنامه های شاد و زنده در این روز اشاره نمود و ادامه داد: علاوه بر ایستگاه ها و غرف سلامت و کارآفرینی، اجرای نمایش های عروسکی، ایستگاه های نقاشی و کاردستی، برپایی نمایشگاه نقاشی بچه ها با موضوع حفظ محیط زیست، اجرای موسیقی های محلی، ایستگاه های آموزشی مدیریت پسماند و... از جمله برنامه هایی اجرایی در این جشنواره بود.

لازم به ذکر است؛ جشن استقبال از بهار منطقه8 با هدف ایجاد همدلی و همراهی بین شهروندان در سال نو، ایجاد فضای عمومی شاد در بین خانواده ها و اهالی منطقه در باغ موزه مینیاتور اجرا شد و شش بادبادک برتر که بیشترین مسافت را طی کردند انتخاب و از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1538

به "میزبانی جشنواره بادبادک ها از جمعی از بچه ها کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی جشنواره بادبادک ها از جمعی از بچه ها کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید