مقاله: تورنتو یا سنگاپور؟ برای زندگی یا مهاجرت کدام انتخاب بهتری است؟

به گزارش مجله گرگانلند، به طور رسمی جمهوری سنگاپور، یک دولت جزیره ای مستقل در جنوب شرقی آسیا است و دومین تراکم جمعیت در دنیا را دارد. در سنگاپور تقریباً 5/7 میلیون نفر ساکن هستند که 61٪ (3/4 میلیون) آنها شهروندان سنگاپور هستند. چهار زبان رسمی در سنگاپور وجود دارد: انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل که نشان دهنده تنوع فرهنگی غنی و غذاهای گسترده قومی و جشنواره های مهم آن میباشد. این کشور به سرعت توسعه یافته و به یکی از چهار ببر آسیایی مبنی بر تجارت خارجی تبدیل شد و در حال حاضر کشوری بسیار پیشرفته میباشد. در شاخص توسعه انسانی سازمان ملل در رده نهم قرار گرفته است و هفتمین فراوری ناخالص داخلی در سرانه دنیا را دارد. و قطب عظیم اقتصادی و حمل و نقل است، از سال 2013 به طور مداوم گرانترین شهر برای زندگی رتبه بندی شده و به عنوان پناهگاه اقتصادیاتی شناخته شده است. سنگاپور دارای شاخص های اصلی اجتماعی قرار میباشد: آموزش، مراقبت های بهداشتی، کیفیت زندگی، ایمنی شخصی و مسکن، با نرخ مالکیت خانه 91٪. مردم سنگاپور یکی از امیدوارترین به زندگی در دنیا، سریعترین سرعت اتصال به اینترنت و یکی از کمترین میزان مرگ و میر نوزادان در دنیا برخوردار هستند.

مقاله: تورنتو یا سنگاپور؟ برای زندگی یا مهاجرت کدام انتخاب بهتری است؟

از دیدنی های تورنتو میتوان به برج سی. ان، بازار سِینت لارنس، ناحیه دیستیلری، جزایر تورنتو، آکواریوم ریپلی کانادا، کاسا لوما و موزه رویال اونتاریو اشاره نمود.

شاخص ایمنی تورنتو 60٪ و سنگاپور 66٪ که نشان دهنده ایمنی بیشتر در سنگاپور می باشد.

سنگاپور آب و هوای جنگلی بارانی استوایی، بدون فصول تعیین، دما و فشار یکنواخت و رطوبت بالا و بارندگی فراوان را دارا میباشد. دما معمولاً از 23 تا 32 درجه سانتی گراد (73 تا 90 درجه فارنهایت) است. در حالی که دما در طول سال تغییر زیادی نمی کند، از نوامبر تا فوریه یک فصل موسمی مرطوب تر وجود دارد.

در ادامه چهار شاخص مهم برای مقایسه کیفیت زندگی در تورنتو و سنگاپور کانادا در نظر گرفته شده است:

تورنتو با شاخص 37٪ آلودگی هوای بیشتری از سنگاپور با شاخص 33٪ دارد.

و در آخر هدف موسسه Best Canada tours یاری به شما برای پیدا کردن شهر مناسب با بالاترین کیفیت زندگی برای مهاجرت میباشد.

منبع مقاله: تورنتو یا سنگاپور؟ برای زندگی یا مهاجرت کدام انتخاب بهتری است؟

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 742

به "مقاله: تورنتو یا سنگاپور؟ برای زندگی یا مهاجرت کدام انتخاب بهتری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تورنتو یا سنگاپور؟ برای زندگی یا مهاجرت کدام انتخاب بهتری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید