معرفی دکوراسیون رنگ کرمی و تأثیر عالی در دیزاین خانه

به گزارش مجله گرگانلند، رنگ کرمی می تواند عمق بیشتری به فضا نسبت به سفید اضافه کند و در عین حال تقریباً با هر سبک دکوراسیون جفت می گردد. گاهی اوقات رنگ کرم می تواند بیش از حد از پایه زرد برخوردار بوده یا احساس بیش از حد سفیدی و در نهایت سردی داشته باشد. برای اتاق خواب به سراغ کرمی عمیق تر بروید.

معرفی دکوراسیون رنگ کرمی و تأثیر عالی در دیزاین خانه

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

هنگامی که به فکر دکوراسیون اتاق می افتید، نمی توانید تأثیر بالای رنگ های خنثی و نوتال مانند رنگ کرمی را نادیده بگیرید که جایگزینی هوشمند و بدون زمان برای نمونه های استاندارد و کلینیکی مانند سفید هستند. در واقع، کرمی می تواند عمق بیشتری به فضا نسبت به سفید اضافه کند و در عین حال تقریباً با هر رنگ و هر سبک دکوراسیون جفت می گردد. وقتی صحبت از ایده های رنگ آمیزی کرم می گردد، تقریباً هیچ چیزی به اندازه سایه های مناسب رنگ کرمی بی زمان نیستند.

کرم با رنگ های جسورانه در اندازه های عظیم به خوبی مطابقت دارد و همچنین کمال آرامش را برای شما ایجاد می نماید. همچنین فضایی بهتر از رنگ سفید را برای داشتن یک احساس دنج و صمیمی، می سازد. مهمتر از همه اینکه، برخلاف سفید ساده، تعداد بی پایانی گزینه های رنگ کرمی برای پاسخگویی به احتیاجهای شما وجود دارد که کار با آن ها آسان است. همچنین این تم برای پنهان کردن لکه ها بسیار عالی است.

چه چیزی رنگ کرمی را تعریف می نماید؟

ایده های رنگ کرمی برای دکوراسیون، از تم های رنگی سفید، وانیلی و زرد روشن، صورتی، خاکستری و نارنجی با رنگ های آرایشی ملایم به وجود می آید. گاهی اوقات رنگ کرم می تواند بیش از حد از پایه زرد برخوردار بوده یا احساس بیش از حد سفیدی و در نهایت سردی داشته باشد. اما در زمان ایجاد یک محیط آرامش بخش و ظریف، انتخاب کاملاً درستی برای خانه شما خواهد بود. انتخابی که مبلمان، وسایل تزئینی و اشیاء هنری شما را قادر می سازد تا در یک اتاق کرمی برجسته به نظر برسند.

خوشبختانه ایده های رنگ کرمی در هر اتاق از خانه، بدون توجه به اندازه، می توانند خود را به خوبی گسترش دهند. از سایه های گرم نزدیک به تنالیته تاپه که باعث برجسته شدن دیوارهای شما می گردد تا سایه های وانیلی که ترکیبی از خاکستری با کرم قوی هستند، این رنگ دارای احساس بی زمانی است که در اتاق هایی که به روحیه ای صمیمی تر احتیاج دارند به خوبی کار می نماید، به خصوص حمام یا اتاق خواب. رنگی بسیار لطیف و چشم نواز که بدون توجه به ترندهای زمانی، جذاب به نظر می رسد. برای استفاده بهینه از کیفیت اساسی کرمی، دیوارهای شما باید با سایه روشنی از رنگ کرمی رنگ آمیزی شوند. در این حالت به طرز شگفت انگیزی چاپ ها و الگوهایی که استفاده می کنید، بدون اینکه توسط دیوار تحت تأثیر قرار بگیرند، می درخشند. کرم با رنگ های سفید و سیاه نیز به خوبی جفت می گردد. اگرچه مانند یک انتخاب طبیعی برای یک خانه کلاسیک با احساس سنتی تر به نظر می رسد، همچنان به اندازه کافی روشن هست که مانند یک انتخاب هوشمند برای خانه های مدرن نیز مناسب باشد.

خرید آنلاین 39 مدل بهترین ماوس پد با کیفیت + قیمت

رنگ کرمی چه چیزی را می سازد؟

مانند رنگ سفید، رنگ کرمی احساس پاکی و بی نظیری را ایجاد می نماید که گرم و جذاب بوده و از نظر بصری قدرتمندتر از سفید است. در یاد داشته باشید که کرم همواره با رنگ های مات به بهترین وجه خود به نظر می رسد.

در خصوص اتاق های پراستفاده مانند اتاق نشیمن و ناهارخوری، تقریباً هیچ چیز جای جذابیت رنگ های خنثی را نمی گیرد و کرمی گزینه ای عالی به جای سفید بدون احساس، خاکستری مات، قهوه ای ماسه ای و خاکی است؛ چرا که تقریباً با هر طرح رنگی دیگری به خوبی جفت می گردد. رنگ کرم برای دکوراسیون اتاق خواب باید کمی عمیق تر باشد تا تنالیته فضا را تنظیم کند. در همین حال، تم های آرام بخش رنگ کرمی برای دیوارها در هر اتاق دیگری به خوبی نتیجه می دهند. وقتی نوبت به ترکیب رنگ فراموش نشدنی کرم می رسد، هیچ حدی وجود ندارد! شما می توانید به سمت تنالیته های تاریک و قدرتمند بروید و از قدرت بصری بهره ببرید و یا می توانید برعکس آن رنگ های آب نباتی و پاستیلی را انتخاب نموده و به یک طیف ظریف دست پیدا کنید.

رنگ کرمی به عنوان پایه و آغاز

هنگام استفاده از رنگ کرمی برای دکوراسیون فضا، دقیقاً مانند فرش های لایه ای، آن را به عنوان نقطه آغاز بنیادی به کار ببرید. این عمل به نوبه خود به شما یاری می نماید تا ضمن کار با پالت خود، در فرایند دکوراسیون نیز هدایت شوید.

برای به دست آوردن ظاهر مناسب، به سراغ کرمی عمیق تر برای اتاق خواب بروید تا یک پناهگاه دنج با رنگ ها برای دیوارها ایجاد گردد که کمی رنگ خاکستری یا ماسه ای درون آن وجود داشته باشد. برای اتاق های دیگر خانه، به دنبال رنگ های کرم سبک تر باشید که به شما یاری نمایند تا بدون ایجاد سنگینی، از بهترین ترکیب مدرن رنگ کرمی بهره ببرید.

خرید اینترنتی 39 مدل لوازم تناسب اندام خانگی + قیمت

خرید 39 مدل بهترین اسپیکر رومیزی و دسکتاپ (بلندگو)

منبع: اتاق
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 577

به "معرفی دکوراسیون رنگ کرمی و تأثیر عالی در دیزاین خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دکوراسیون رنگ کرمی و تأثیر عالی در دیزاین خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید