مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است، شرایط بازی فینال تعیین گردد

به گزارش مجله گرگانلند، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی نخست تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است، دو تورنمنت را پشت سر گذاشته ایم که سه بازی در تهران و سه بازی در اصفهان انجام شد. مس رفسنجان یکی از تیم های حاضر در تورنمنت اصفهان بود. این تیم نشان داد والیبال را به خوبی بازی می نماید، جنگنده و باانگیزه است. امیدوارم نتیجه این بازی به نفع سپاهان باشد.

مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است، شرایط بازی فینال تعیین گردد

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص شرایط مصدومان تیمش گفت: انگشت دست مباشری کمی نگران مان نموده است که آیا به بازی روز یکشنبه می رسد یا خیر. دکتر تیم کوشش خود را به کار گرفته است تا این بازیکن به بازی مقابل مس برسد.

وی درباره تک بازی شدن فینال مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: نظرخواهی در این زمینه انجام نشده است. تیم اصفهان سال گذشته صدرنشین مرحله گروهی بود اما تاثیری در سرگروهی برایمان نداشت. باید برای تیم سرگروه امتیازی لحاظ نمایند. فکر می کنم علت فدراسیون برای تک بازی شدن مسابقات برنامه ریزی بهتر برای اهدای جام قهرمانی باشد که سال پیش نتوانستند جشن اختتامیه را برگزار نمایند و جام را تحویل دهند.

محمدی راد تاکید نمود: هنوز بحث میزبانی و میهمانی بازی فینال معین نشده است، امیدوارم این حق را برای تیمی که در دور گروهی قهرمان می گردد در میزبانی در نظر بگیرند. اما هنوز شرایط برگزاری مرحله فینال معین نیست.

به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه آغاز به کار خواهد نمود. تیم والیبال سپاهان در بازی نخست مقابل تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال

یکشنبه دوم آبان ماه - ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - آذرباتری ارومیه

شهرداری ارومیه - راه یاب ملل مریوان

فولاد مبارکه سپاهان - مس رفسنجان

لبنیات هراز آمل - پاس گرگان

سایپا تهران - پیکان تهران

شهرداری ورامین - هورسان رامسر

شهداب یزد - شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1356

به "مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است، شرایط بازی فینال تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است، شرایط بازی فینال تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید