قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه و بازار چقدر است؟

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران- قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه یک میلیارد و 794 میلیون تومان است و خرید اقساطی این محصول از مدیران خودرو می تواند قیمت تمام شده را برای خریدار با احتساب اقساط 12 ماهه به مرز 2.5 میلیارد تومان برساند. در بازار آزاد بعضی فروشنده ها با قیمت کمتری نسبت به کارخانه حاضر به رد کردن این محصول هستند و بیشترین قیمت تیگو هشت نزدیک دو میلیارد تومان است. قیمت تیگو هشت پرو در بازار آزاد درحالی بین یک میلیارد 700 میلیون تومان تا دو میلیارد است که دست کم پنج محصول دیگر در این بازه قیمت دست به دست می شوند.

قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه و بازار چقدر است؟

قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه؛ یک میلیارد و 794 میلیون

فونیکس تیگو هشت پرو اواخر دی ماه پارسال با قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان به وسیله مدیران خودرو رونمایی شد. آن موقع سازمان حمایت از مصرف نماینده به علت شفاف نبودن نحوه قیمت گذاری فروش تیگو هشت پرو را متوقف کرد. حالا با گذشت شش ماه از این موضوع مدیران خودرو تیگو هشت پرو را یک میلیارد و 794 میلیون و 730 هزار تومان قیمت گذاری نموده است. مدیران خودرو تیرماه سال جاری در غالب طرح فروش اقساطی تیگو هشت پرو را عرضه کرد که خریداران این طرح باید ابتدا 50 درصد از مبلغ خودرو یعنی حدود 897 میلیون تومان پرداخت نمایند و با انتخاب طرح اقساط 12 ماهه، یک میلیارد و 543 میلیون تومان دیگر به حساب این کارخانه باید واریز نمایند. به این ترتیب خرید اقساطی تیگو هشت پرو بعد یک سال دو میلیارد و 440 میلیون تومان آب می خورد.

قیمت تیگو هشت پرو در بازار آزاد؛ حداکثر دو میلیارد

قیمت تیگو هشت پرو در بازار آزاد به وسیله بعضی فروشنده ها نزدیک دو میلیارد تومان اعلام می گردد. فروشنده تیگو هشت پرو با رنگ مشکی در تهران قیمت تیگو هشت پرو را یک میلیارد و 950 میلیون تومان درنظر گرفته است که این رقم یکی از بالاترین نرخ های اعلام شده برای تیگو هشت پرو به شمار می رود. در سوی مقابل بعضی از فروشنده ها در بازار آزاد با قیمت کمتری نسبت به کارخانه حاضر به رد کردن این خودرو هستند. مثل شخصی که در تهران قیمت تیگو هشت پرو را یک میلیارد و 727 میلیون تومان درنظر گرفته. درحالی که مدیران خودرو تیر ماه سال جاری قیمت تیگو هشت پرو را در نمایندگی های خود یک میلیارد و 794 اعلام نموده است. با این حال آگهی های مربوط به فروش تیگو هشت پرو نشان می دهد اغلب فروشنده ها رقم پیشنهادی خود را به قیمت اعلام شده کارخانه یعنی یک میلیارد و 794 میلیون تومان رسانده اند.

رقبای تیگو هشت پرو در بازار

قیمت تیگو هشت پرو در بازار بین یک میلیارد 720 میلیون تومان تا حدود دو میلیارد تومان است. در این بازه دست کم پنج محصول دیگر خرید و فروش می گردد؛ بورگوارد BX7، DS6، سوزوکی گرندویتارا مونتاژ، کیا سراتو و هیوندا النترا وارداتی. بورگوارد BX7 که یکی از خودرو های کراس اور است و با موتور دو لیتری تقریبا یک میلیارد و 950 میلیون تومان فروخته می گردد. DS6 نیز یکی دیگر از خودرو های کراس اور موجود در بازار شناخته می گردد که با حجم موتور 1.6 لیتری و با قیمت تقریبی دو میلیارد تومان، می تواند یکی از رقبای تیگو هشت پرو محسوب گردد. سوزوکی گراندویتار آخرین بار سال 98 به وسیله ایرانخودرو مونتاژ شد و الان مدل های صفرکیلومتر این خودرو نزدیک یک میلیارد و 700 میلیون تومان دست به دست می شوند. بین خودرو های سدان موجود در بازار می توانیم، کیا سراتو و هیوندا النترا وارداتی را به خاطر نزدیک بودن ارزششان به قیمت تیگو هشت پرو، رقیب نو ترین محصول مدیران خودرو محسوب کنیم. کیا سراتو اتوماتیک با موتور دو لیتری و قیمت یک میلیارد و 790 میلیون تومان در بازار حضور دارد و هیوندا النترا وارداتی هم با قیمت یک میلیارد و 710 میلیون تومان دیگر رقیب تیگو هشت پرو از نظر مالی به شمار می رود.

مشخصات رقبای تیگو هشت پرو

خودرو

مدل

حجم موتور

قیمت

بورگوارد BX7

2018

دو لیتر

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

DS6

2018

1.6 لیتر

دو میلیارد تومان

سوزوکی گراندویتارا (مونتاژ)

98

دو لیتر

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

کیا سراتو

2018

دو لیتر

یک میلیارد و 790 میلیون تومان

هیوندا النترا

2018

دو لیتر

یک میلیارد و 710 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1605

به "قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه و بازار چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تیگو هشت پرو در کارخانه و بازار چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید