ریکاردو ساپینتو فهرست می دهد و می رود ، تصمیم باشگاه استقلال در مورد سرمربی پرتغالی و فهرست خروج

به گزارش مجله گرگانلند، تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو صرف نظر از نتایجی که تیم در بازی های به جای مانده به دست خواهد آورد، مورد درخواست تماشاگران و بسیاری از پیشکسوتان باشگاه استقلال است.

ریکاردو ساپینتو فهرست می دهد و می رود ، تصمیم باشگاه استقلال در مورد سرمربی پرتغالی و فهرست خروج

به گزارش خبرنگاران سرپرست باشگاه استقلال در اطلاعیه ای که دیروز در کانال رسمی باشگاه منتشر شده به مذاکره ابتدایی خود با مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد اشاره نموده است. او پیش تر هم گفته بود ریکاردو ساپینتو با ما می ماند. صرف نظر از اینکه ریکاردو ساپینتو جام قهرمانی سوپر جام را به کلکسیون افتخارات تیم استقلال اضافه نموده و در جام حذفی هم شانس قهرمانی دارد، فصل جاری در برابر مسائل مالی و مدیریتی باشگاه ایستادگی کرد و تیم را به مبارزه دعوت کرد، در حالی که مانند استراماچونی می توانست اردوی تیم را ترک و به وسیله فیفا پیگیر مطالباتش باشد و از سویی او در حالی هنوز در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی دارد که در ابتدای فصل نقشی در بستن تیم نداشت و حتی در تعطیلات زمستانی نتوانست بازیکنی را به ترکیب تیم اضافه کند و این ها برای باشگاه ارزشمند و در نهایت به نتیجه تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو رسیده است.

تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو صرف نظر از نتایجی که تیم در بازی های به جای مانده به دست خواهد آورد، مورد درخواست تماشاگران و بسیاری از پیشکسوتان باشگاه استقلال هم هست و به همین علت حجت کریمی در مصاحبه ای که دیروز داشت ،عنوان نمود ریکاردو ساپینتو تنها گزینه ما برای فصل آینده است و به نظر دو طرف به علت بازی های به جای مانده حساس استقلال به خصوص در جام حذفی ترجیح می دهند روی این مسئله متمرکز باشند تا بحث در خصوص جزییات قرارداد. هر چند گفته می گردد ریکاردو ساپینتو خیلی مایل به بحث در خصوص جزییات قرارداد و مسایل مالی است و از محدودیت های باشگاه در مسئله مالی باخبر است و دوست دارد مبتنی بر توان باشگاه استقلال قرارداد امضاء کند. بر اساس توافق های به دست آمده، بلافاصله بعد از انتها بازی های حذفی ریکاردو ساپینتو اردوی تیم را ترک نمی کند. او بعد از تمدید قرارداد چند روزی هم در تهران خواهد ایستاد تا فهرست ورودی و خروجی تیم را به باشگاه استقلال ارایه دهد و بعد از آن برای مرخصی به زادگاهش باز خواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1747

به "ریکاردو ساپینتو فهرست می دهد و می رود ، تصمیم باشگاه استقلال در مورد سرمربی پرتغالی و فهرست خروج" امتیاز دهید

2 کاربر به "ریکاردو ساپینتو فهرست می دهد و می رود ، تصمیم باشگاه استقلال در مورد سرمربی پرتغالی و فهرست خروج" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاردو ساپینتو فهرست می دهد و می رود ، تصمیم باشگاه استقلال در مورد سرمربی پرتغالی و فهرست خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید