خبرنگاران جهانی: در جام حذفی راحت تر می توان کار را در 90 دقیقه تمام کرد

به گزارش مجله گرگانلند، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شرایط ما در جدول بگونه ای است که باید همه یک دل باشیم و با کوشش زیاد نتیجه گرفتیم؛ تمام کردن کار مقابل استقلال در جام حذفی در 90 دقیقه راحت تر است.

خبرنگاران جهانی: در جام حذفی راحت تر می توان کار را در 90 دقیقه تمام کرد

به گزارش خبرنگاران، میلاد جهانی پس از پیروزی ذوب آهن برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. در پایین جدول بودیم و قبل بازی استرس داشتیم. خدا را شکر برنده از زمین خارج شدیم.

وی اضافه کرد: تمام بچه ها یکدل بودند و کوشش زیادی کردند. در این مدت تعطیلی شبانه روز کوشش کردیم و با کمک خدا به نتیجه هم رسیدیم. برای ما هر بازی اهمیت دارد و وظیفه من این است که در تمام بازی ها باید گل بزنم چون شرایط ما در جدول بگونه ای نیست که هر کسی ساز خودش را بزند و همه باید یکدست باشیم و خدا را شکر که پیروز شدم در این بازی گل بزنم.

جهانی در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم نیز توضیح داد: ابتدای فصل هم صحبت انتقالم به استقلال بود و قسمت نشد و نیم فصل هم دوباره مطرح شد و اجازه دادم باشگاه ها مذاکره نمایند و حالا هم در خدمت ذوب آهن هستم.

وی در رابطه با ملاقات دوباره ذوب آهن و استقلال در جام حذفی نیز تاکید نمود: شرایط جام حذفی فرق می نماید و به نظرم باید به همین صورت بازی کنیم و در نیمه اول و دوم محکم باشیم. در جام حذفی راحت تر می توان در 90 دقیقه کار را تمام کرد.

ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم آزادی برگزار گردید که در سرانجام تیم ذوب آهن پیروز شد میزبان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

ملاقات بعدی استقلال روز آدینه 24 اردیبهشت و از ساعت 20:30 مقابل رقیب سنتی خود، پرسپولیس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1171

به "خبرنگاران جهانی: در جام حذفی راحت تر می توان کار را در 90 دقیقه تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهانی: در جام حذفی راحت تر می توان کار را در 90 دقیقه تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید