دقیقی: در فوتبال حرفه ای مسافرت با 3 پرواز معنی ندارد

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از لحاظ امکانات حرفه ای، با لخویا قابل قیاس نیستیم اما هدفی جز شکست دادن حریف قطری نداریم.

دقیقی: در فوتبال حرفه ای مسافرت با 3 پرواز معنی ندارد

از سفر با نرخ تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

سعید دقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ابتدا در مورد بازی حساس تراکتورسازی مقابل لخویای قطر گفت: این یکی از سخت ترین بازی های تراکتورسازی است. ما بازی خوبی مقابل الاتحاد انجام دادیم و حالا توقعات از تراکتورسازی بالا رفته است اما شکست دادن تیم پولدار لخویا خیلی سخت است. آنها 7 بازیکن خارجی دارند که پاسپورت قطری گرفته اند و از لحاظ امکانات و مسائل اقتصادی قابل قیاس با ما نیستند.

وی در ادامه اضافه کرد: هرچند آنها از لحاظ امکانات برتر از ما هستند اما لخویا یک دهم تراکتورسازی هوادار ندارد. تیم ما به خاطر طرفدارانش در آسیا شناخته شده است و می خواهیم با تعصب ایرانی مقابل لخویا نتیجه بگیریم. البته طرفداران تراکتورسازی باید بدانند که بازی سختی داریم و حتی فکر می کنم لخویا قوی تر از الاتحاد است. با حال امیدوارم در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم و به طرفداران عیدی بدهیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد سفر تیمش به قطر که با اعتراض بعضی بازیکنان از جمله محمد نصرتی روبرو شده است، گفت: در فوتبال حرفه ای مسافرت با 3 پرواز معنی ندارد ولی متاسفانه ما باید با این شرایط به مصاف لخویا برویم. اینکه با 3 پرواز به قطر برویم چیزی جز خستگی برای بازیکنان نمی گذارد و شما باید تاخیر پروازها و معطلی در فرودگاه را هم در نظر بگیرید.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد مسائل اقتصادی که صدای بازیکنان را درآورده است، گفت: تراکتورسازی بعد از 43 سال قهرمان شد اما به ما پاداش ندادند و چیزی هم تا الان تغییر نکرده است. توقع ما از مسئولان استان این است که توجه بیشتری به تراکتورسازی داشته باشند و مدیرعامل هم به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. هیچ چیزی به اندازه موفقیت تراکتورسازی نمی تواند مردم آذربایجان را خشنود کند.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ملاقات مقابل لخویا قول گلزنی می دهی؟، توضیح داد: من در ترکیب تراکتورسازی به خط حمله نزدیک نیستم و یک خط عقب تر بازی می کنم. وظیفه اصلی من دوندگی و جنگیدن با بازیکنان حریف است اما کوشش می کنم بهترین بازی را انجام داده تا گل بزنم یا پاس گل بدهم. این مسائل زیاد مهم نیست، مهم فقط برد تراکتورسازی است که امیدوارم در بازی با الریان به آن دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 186

به "دقیقی: در فوتبال حرفه ای مسافرت با 3 پرواز معنی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: در فوتبال حرفه ای مسافرت با 3 پرواز معنی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید