افتتاح 10 طرح فرودگاهی در هفته دولت

به گزارش مجله گرگانلند، مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح 10 طرح عمرانی و فرودگاهی با هزینه 416 میلیارد ریال در هشت فرودگاه کشور به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 10 طرح فرودگاهی در هفته دولت

یدالله آقایی، مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها در گفت وگو با خبرنگار درباره افتتاح 10 طرح عمرانی و فرودگاهی گفت:

در هفته دولت در فرودگاه بین المللی بندرعباس اپرون به وسعت 45 هزار مترمربع برای پارک هواپیمای مسافری افتتاح می شود که بیش از 70میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. همچنین در فرودگاه ارومیه نیز ساختمان ایمنی پرواز این فرودگاه با 40 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت که همزمان با هفته دولت ساختمان یگان حفاظت فرودگاه بیرجند و سیستم های ناوبری هوایی این فرودگاه با هزینه ای معادل 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این هفته سیستم های روشنایی سطوح پروازی سه فرودگاه همدان، بجنورد و رشت به بهره برداری رسید که به ترتیب برای آمده شدن این سیستم ها 38، 40 و 32 میلیارد ریال از طرف شرکت فرودگاه های کشور هزینه شده است؛ همچنیندر این هفته سه پروژه عمرانی در فرودگاه بین المللی تبریز به بهره برداری رسید که بیش از 121 میلیارد ریال برای آماده سازی آنها هزینه شده بود.

آقایی همچنین بیان کرد که پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با 80 میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی در هفته دولت آماده افتتاح است.

منبع: کجارو / cann.ir
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1592

به "افتتاح 10 طرح فرودگاهی در هفته دولت" امتیاز دهید

2 کاربر به "افتتاح 10 طرح فرودگاهی در هفته دولت" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 10 طرح فرودگاهی در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید