خبرنگاران واکنش شرکت توزیع برق تهران به خاموشی موزه فرش

به گزارش مجله گرگانلند، تهران- خبرنگاران- شرکت توزیع برق تهران عظیم در واکنش به ادعاهای مربوط به بروز خاموشی در موزه فرش، گفت: ترانس موزه فرش، اختصاصی و مربوط به موزه فرش ایران است که تا به امروز نامه ای مبنی بر درخواست نصب ترانس به این شرکت ارسال نشده است.

خبرنگاران واکنش شرکت توزیع برق تهران به خاموشی موزه فرش

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار مالی خبرنگاران، در روزهای اخیر در فضای مجازی خبری مبنی بر قطع برق موزه فرش به دلیل سوختن ترانس و درخواست وجه از سوی شرکت برق مربوط برای راه اندازی ترانس جدید منتشر شده است.

شرکت توزیع برق تهران عظیم در پاسخ به این ادعا گفت: ترانس ذکر شده اختصاصی بوده و مربوط به موزه فرش ایران است که تا به امروز نامه ای مبنی بر درخواست نصب ترانس به برق منطقه مربوط ارسال نشده است.

این شرکت خاطر نشان کرد: پیگیری ها در این باره اجرا شده و هدایت های لازم اجرا شده است و در تماس با موزه تعیین شده هنوز ترانس جدید خریداری شده به محل، منتقل نشده است. همچنین درباره خرید ترانس جدید نیز به شرکت برق منطقه مورد نظر، اطلاع رسانی نشده است.

شرکت توزیع برق تهران عظیم تاکید نمود: مقرر شده، مشترک مذکور ضمن انتقال ترانس به محل پست اختصاصی و ایجاد شرایط مقتضی برای تعویض و نیز تعهد پرداخت هزینه های تحمیلی به این شرکت، از بابت انرژی توزیع نشده و مانورهای اجرا شده اقدام کند.

شرکت توزیع برق تهران به مشترکان توصیه کرد درصورت بروز هر گونه مشکل ضمن تماس با سامانه 121 به صورت شبانه روزی و نیز 1521در خواست های خود را در ساعت اداری ثبت نموده تا پس از آنالیز های لازم اقدام صورت گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 665

به "خبرنگاران واکنش شرکت توزیع برق تهران به خاموشی موزه فرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش شرکت توزیع برق تهران به خاموشی موزه فرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید