حمله عجیب و بیرحمانه طرفداران میلان به بازیکن سابق شان

به گزارش مجله گرگانلند، گروهی از طرفداران تیم فوتبال میلان به یکی از بازیکنان سابق این تیم به شکلی عجیب و بیرحمانه در فضای مجازی حمله کردند.

حمله عجیب و بیرحمانه طرفداران میلان به بازیکن سابق شان

با ما همراه باشید و با سفر ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال بازی اخیر تیم های فوتبال میلان و فیورنتینا در هفته بیست و پنجم سری A، گروهی از طرفداران میلان به پاتریک کوترونه بازیکن سابق این تیم که اکنون به صورت قرضی در فیورنتینا توپ می زند، حمله ور شدند.

در این بازی که در استادیوم آرتمیو فرانکی فلورانس برگزار گردید و با تساوی یک - یک انتها یافت، میلان با گل آنته ربیچ پیش افتاد اما در دقیقه 82 کوترونه در کورسی شانه به شانه با رومانیولی مدافع میلان به زمین افتاد و به این ترتیب توانست یک پنالتی برای فیورنتینا بگیرد که منجر به گل تساوی این تیم شد. در حالی که به نظر می رسید کاپیتان میلانی ها ابتدا توپ را زده است، داور برخورد پای او با پای کوترونه را خطا تشخیص داد.

کوترونه پس از بازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعتراف کرد که دوست داشت خودش پشت این ضربه پنالتی بایستد اما اگر آن را به گل تبدیل می کرد، شادی پس از گل انجام نمی داد. همین موضوع سبب شده که بسیاری از طرفداران میلان از کوترونه کینه به دل بگیرند و به بی رحمانه ترین شیوه ها به او حمله نمایند.

مهاجم سابق میلان تصاویری از پیغام های به شدت توهین آمیزی که از سوی طرفداران این تیم دریافت نموده را منتشر کرد که یکی از آنها چنین مضمونی دارد: آستوری بد مرد (کاپیتان سابق فیورنتینا که دو سال پیش بر اثر حمله قبلی در هتل تیم درگذشت). کوترونه هم باید هرچه زودتر به چنین سرنوشتی دچار گردد. او شرم آور است.

یکی دیگر از طرفداران میلان به شیوه ای دیگر برای کوتورو آرزوی مرگ نموده است. او نوشته :کوترونه و خانواده اش باید ویروس کرونا بگیرند.

کوترونه 22 ساله اما به شیوه ای خونسردانه به پیا م های توهین آمیزی که برایش ارسال شده واکنش نشان داده و نوشته است: برای بدترین افراد، هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 310

به "حمله عجیب و بیرحمانه طرفداران میلان به بازیکن سابق شان" امتیاز دهید

1 کاربر به "حمله عجیب و بیرحمانه طرفداران میلان به بازیکن سابق شان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله عجیب و بیرحمانه طرفداران میلان به بازیکن سابق شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید