ثبت نام وام ازدواج 300 هزار تومان آب می خورد!

به گزارش مجله گرگانلند، در شرایطی که متقاضیان وام ازدواج باید برای دریافت این وام مدت ها برای ثبت نام در سامانه مربوطه معطل باشند تا بتوانند اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک عامل را انتخاب نمایند؛ یک سایت با پشتیبانی 24 ساعته فرایند ثبت نام در سامانه وام ازدواج را با هزینه ای تقریبا 300 هزار تومانی انجام می دهد.

ثبت نام وام ازدواج 300 هزار تومان آب می خورد!

به گزارش ایسنا، زوج های ایرانی برای وام 70 میلیونی ازدواج با بازپرداخت 10 ماهه ابتدا باید در سامانه مربوطه به نشانی ve.cbi.ir اطلاعات هویتی خود را ثبت و بانک عامل را برای پرداخت این وام انتخاب نمایند. البته، برای زوج های زیر 25 و 23 سال واجد شرایط، وام ازدواج می تواند تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد.

اما طبق اعلام متقاضیان، سامانه تعبیه شده جهت ثبت نام وام ازدواج، مسائل عدیده ای برای این افراد ایجاد نموده است که فرایند ثبت نام را برای آن ها زمان بر و فرسایشی می نماید.

یکی از مسائل پرتکراری که بار ها زوج ها اعلام نموده اند، پذیرفته نشدن مکرر کُد امنیتی ورود به سامانه برای تکمیل فرآیند های ثبت نام است که باید چندین بار این کد را وارد نمایند تا خاتمه وارد سامانه شوند.

بعلاوه، اعتبار نداشتن بانک ها برای پرداخت وام ازدواج از دیگر مسائل متقاضیان این تسهیلات است که به عنوان مثال یک زوج مدت هاست که برای ثبت نام وام ازدواج کوشش می نمایند، اما سامانه به آن ها اعلام می نماید که هیچ بانکی در استان شما اعتبار لازم برای پرداخت این وام را ندارد.

در شرایطی که فرایند ثبت نام برای وام ازدواج زمان بر و طاقت فرسا شده است، سایتی وجود دارد که مدعی است در کوتاه ترین زمان ممکن وام ازدواج شما را برای هر بانک و شعبه ای که بخواهید ثبت نام می نماید، اما این ثبت نام برای افراد معادل 288 هزار تومان آب می خورد.

ثبت نام وام ازدواج به وسیله این سایت اینگونه است که ابتدا بانک موردنظر و استان خود را انتخاب می کنید سپس با پرداخت مبلغ 288 تومان به مراحل بعدی، چون تکمیل اطلاعات، دریافت کد رهگیری و معین شعبه منتقل می شوید و تمامی تحولات ثبت نام به وسیله پیامک به اطلاع شما می رسد.

بنابراین، فارغ از عبور کردن زوج های ایرانی از هفت خوان رستم برای دریافت وام ازدواج، چون معرفی ضامن به بانک و سخت گیری بانک ها باید به منظور ثبت نام این وام نیز مبلغی را هزینه نمایند.

در حالیکه ثبت نام در سامانه وام ازدواج رایگان است، اما با مسائل فنی این سامانه مردم ترجیح می دهند تا این مبلغ را بپردازند تا سریع تر بتوانند وام خود را دریافت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1443

به "ثبت نام وام ازدواج 300 هزار تومان آب می خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام وام ازدواج 300 هزار تومان آب می خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید