توزنده جانی و بکتاش میهمانان نشست آینده شعرخوانی و قصه خوانی خوزستان

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، نشست های مجازی شعرخوانی و قصه خوانی بچه ها و نوجوانان توسط دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گستره سراسری، از اواخر اردیبهشت ماه شروع شده و تا انتها خردادماه ادامه خواهد یافت.

توزنده جانی و بکتاش میهمانان نشست آینده شعرخوانی و قصه خوانی خوزستان

بر اساس این گزارش، در دومین نشست که چهارم خرداد برگزار می گردد، تعداد 100 کودک و نوجوان از استان های تهران، اصفهان، فارس، یزد، مازندران و خوستان در رده سنی 6 الی 17 سال حضور دارند.

جعفر توزنده جانی نویسنده کودک و نوجوان و عضو هئیت مدیره شورای نویسندگان کودک و نوجوان که مدرس این نشست هستند، در صدد است تا داستان های نوشته شده بچه ها را در این نشست مورد نقد و آنالیز قرار داده و در مورد نوشتن خلاق برای بچه ها سخن بگوید.

توزنده جانی تا به امروز داوری چهار دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور بر عهده داشته است و آثاری همچون: بهشت گمشده بابام، افسانه سه پادشاه، النگ و ملنگ، در سکه پدر عظیم، لشکر صلح و... در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر مدرس این نشست مجازی غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان در مورد ویژگی های شعر کودک و نوجوان و از چگونگی سرودن شعر، برای بچه ها می گوید. از وی تا به امروز بیش از 40 عنوان کتاب شعر به چاپ رسیده است. بعضی این آثار عبارت هستند از: آفرین بر آفتاب، حال غنچه خوب است، با دوچشم می چشم، مورچه زحمتکش است، در دلم دریا بریز، مگر لبزیپ دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1174

به "توزنده جانی و بکتاش میهمانان نشست آینده شعرخوانی و قصه خوانی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزنده جانی و بکتاش میهمانان نشست آینده شعرخوانی و قصه خوانی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید