تصمیم گیرنده اصلی صدیقی است، رئیس باید در انتخاب آزاد باشد

به گزارش مجله گرگانلند، حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اضافه نمود: واقعیت این است که صدیقی به فردی آشنا به امور فنی، مسائل داخلی ووشو، معادلات جهانی و … احتیاج داشت و به همین منظور هم از من دعوت شد برای این مسئولیت که خدا را شکر مورد استقبال خوبی از سوی پیشکسوتان، رؤسای سبک ها، هیأت ها، قهرمانان و مربیان نهاده شد. در مسئولیت جدید به عنوان یک مشاور در کنار امیر صدیقی خواهم بود و در خصوص مسائل فنی و بین المللی به او یاری می کنم و کوشش دارم در این بخش نیز مثمرثمر باشم.

تصمیم گیرنده اصلی صدیقی است، رئیس باید در انتخاب آزاد باشد

وی در خصوص اینکه همچنان سرمربی تیم ملی است یا خیر؟ تاکید نمود: در خصوص این موضوع هم رئیس فدراسیون تصمیم گیرنده نهایی است. البته مسئولیت نایب رئیسی به دلیل ماهیت وظایف و نداشتن مسئولیت اجرایی، تداخل چندانی با امور فنی تیم ملی ندارد.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در خصوص جابجایی متعدد در این فدراسیون گفت: هر رئیسی این حق را دارد که بر مطابق با معیارها و برنامه ای که برای مجموعه تحت مدیریت خود طراحی نموده، افرادی را بر اساس توانمندی های مدنظرش، انتخاب و برای همکاری دعوت کند. این موضوع به آن معنا نیست که افراد قبلی توانمند نیستند.

اوجاقی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب مربیان تیم ملی ضابطه یا فرایند خاصی تعریف شده است؟ اظهار کرد: این موضوع سالهاست در فدراسیون ووشو بر اساس یک سری پارامتر تعریف شده انجام می گردد و سلیقه را وارد کار نمی کنیم. متأسفانه در سالهای قبل مشاهده شده که بعضی ها به دنبال حکم مربیگیری تیم ملی هستند، ولی فقط همین حکم را می خواهند. مربیگری دو ساعت تمرین نیست و سختی های فراوانی دارد. برنامه ریزی تمرینات، بررسی رقبا و یا حضور شبانه روزی در تمرینات می تواند بعضی از این توانمندی ها باشد.

مدیرفنی تیم ملی در انتها گفت: ما در بخش تیم های ملی بر اساس همین پارامترهای تعریف شده، نفرات مورد نظر خود برای حضور در کادر فنی را به کمیته فنی فدراسیون معرفی می کنیم و این کمیته که با حضور بزرگان ووشو کشور تشکیل شده نفرات را انتخاب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 636

به "تصمیم گیرنده اصلی صدیقی است، رئیس باید در انتخاب آزاد باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیرنده اصلی صدیقی است، رئیس باید در انتخاب آزاد باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید