بیگانه ای با من است بعد از از سرنوشت می آید

به گزارش مجله گرگانلند، مجموعه تلویزیونی بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان بعد از سرانجام پخش سریال از سرنوشت روی آنتن می رود

بیگانه ای با من است بعد از از سرنوشت می آید

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از فارس، هفته گذشته تصویربرداری این سریال به انتها رسید و قرار است بعد از انتها پخش سریال از سرنوشت که این شب ها از شبکه دو سیما پخش می گردد، بروی آنتن برود.

احمد امینی و آرش معیریان از کارگردان های فصل یک و دو این سریال بودند.

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی بیگانه ای با من است در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه ای واقع در کرج، خانه ای حوالی میدان هروی، لوکیشن های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال 70-69 می گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

این سریال در دو فصل فراوری شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در 35 قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در 15 قسمت مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، جهان مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 813

به "بیگانه ای با من است بعد از از سرنوشت می آید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیگانه ای با من است بعد از از سرنوشت می آید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگانه ای با من است بعد از از سرنوشت می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید