بازیکنان استقلال بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند

به گزارش مجله گرگانلند، تهران (پانا) - کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم در هفته های اخیر از داوری ضربه خورده اما اعضای تیم باید بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند.

بازیکنان استقلال بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با فارس، در مورد شرایط استقلال پیش از دربی روز شنبه گفت:دربی همواره بازی خاصی محسوب می گردد. اینکه استقلال در جدول پایین تز از پرسپولیس است یا اینکه در بازی گذشته مساوی نموده و آنها پیروز شده اند در بازی شنبه اثری نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: استقلال در هفته های اخیر از داوری ضربه خورده و این موضوع را قبول دارم اما اعضای تیم باید بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند. در بازی گذشته بازیکنان خارجی استقلال فرصت سوزی کردند و اگر قرار است آنها چنین کیفیتی داشته باشند بهتر است بازیکنانی مثل محمدرضا آزادی و حسین زاده به میدان بروند.

کاپیتان اسبق استقلال تاکید نمود: بازیکنان استقلال بدانند طرفداران صبرشان مثل سال های گذشته نیست. آنها از هر بازی برد می خواهند چون این تیمی که ما می بینیم همه چیز در اختیار دارد.مطمئنا اگر استقلال در دربی برنده گردد 4 بازی تساوی پشت سر هم از فکر مردم پاک می گردد.

امیرآبادی با اشاره به این موضوع که نقش تماشاگران در فوتبال بسیار زیاد است گفت: خوش به حال بازیکنانی که در این یکی دو سال بدون حضور تماشاگر در تیم بزرگی چون استقلال بازی نموده اند. آنهایی که از تیم های بدون تماشاگر به استقلال آمده اند راحت فوتبالشان را بازی می نمایند اما امان از روزی که تماشاگران مجوز ورود به استادیوم ها را بگیرند. این بازیکنان بدانند طرفدار همانطور که حمایت می نماید اگر در استادیوم باشد قطعا پیروزی می خواهد و اگر تیم برنده نگردد فشار روحی آنها بیش از حمایتشان روی بازیکنان اثر می گذارد.

وی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز مدیرعامل ندارد اما می بینم که اعضای این تیم کارشان را انجام می دهند. آنها هم مشکلاتی دارند ولی روی تیمشان اثر منفی نگذاشته است. از طرفی آجرولو در استقلال شرایط را فراهم نموده و آرامش در تیم حکمفرما است. با این شرایط امیدوارم استقلال برنده دربی باشد.

مدافع اسبق استقلال با اشاره به نفرات دو تیم گفت: استقلال از نظر مهره شرایط بهتری از پرسپولیس دارد. در هر پست 2-3 بازیکن خوب دیده می گردد. بازیکنانی مثل حسین زاده، آزادی و حتی کریم زاده در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند و در این مدت بد کار ننموده اند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از دربی چیست عنوان نمود:من هیچ وقت بازی را پیش بینی نمی کنم اما امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1429

به "بازیکنان استقلال بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال بدانند سال جاری طرفداران فقط قهرمانی می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید