اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز 99 برگزار گردید

به گزارش مجله گرگانلند، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز 99 برگزار گردید.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز 99 برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، امروز 5 اسفند 98 اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 99 در سالن جلسات استانداری ایلام با حضور احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مدیران و مسئولان دستگاه های عضو ستاد برگزار گردید.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر سال 98 پرداخت و به لزوم استفاده از تجارب کسب شده برای برنامه ریزی در آینده برای رسیدن به اهداف و استقبال از گردشگران ورودی به استان در نوروز 99 تاکید نمود.

او از راه اندازی و فعالیت 58 اقامتگاه بوم گردی در ایام نوروز خبرداد و اضافه کرد: در ایام نوروز 12 هتل، 64 مهمانپذیر، 66 واحد خانه مسافر و همچنین کمپینگ های گردشگری برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

شنبه زاده گفت: با اشاره به اهمیت هماهنگی و برنامه ریزی بین اعضای ستاد، باید اقداماتی برای اجرای مناسب برنامه های متناسب با این ایام صورت گیرد.

در ادامه این جلسه احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری اظهار کرد: با قابلیت های خوبی که برای گردشگری در استان ایلام فراهم شده ضروری است همه دستگاه ها در زمینه توسعه فعالیت های گردشگری همکاری لازم را به عمل آورند و لحظات خوشی را برای گردشگران در این استان رقم بزنیم.

او اضافه کرد: یکی از موارد مهم که در ایام نوروز ضرورت بسیار دارد معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان است که باید این امر بة درستی انجام گردد.

کرمی گفت: از اولویت های مهم که باید ویژه ایام نوروز اطلاع رسانی گردد ممانعت از حضور مردم با برپایی چادر در مناطق آسیب پذیر استان است.

او اضافه کرد: استان ایلام در زمینه های گردشگری تاریخی، طبیعت گردی، روستایی و عشایری، کشاورزی و موارد دیگر پتانسیل های بالایی جهت توسعه گردشگری دارد که باید در راستای ایجاد فرصت های شغلی و جذب گردشگر از این پتانسیل ها استفاده کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری به نقش و اهمیت زیرساخت ها در توسعه گردشگری اشاره و ابراز کرد: همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم در راستای توسعه گردشگری را به عمل آورند و با برنامه ریزی درست و تزریق اعتبارات لازم مدارس مورد نظر برای اقامت گردشگران بهسازی شوند.

او اضافه کرد: در این ایام تنظیم بازار بایست به شدت فعال باشد و بر فعالیت های بازار نظارت مطلوب صورت گیرد و همچنین در مبادی ورودی های استان با نصب بنر شماره تلفن های ضروری اقدام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 203

به "اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز 99 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز 99 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید