انتقال قرن؛ رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگاران ورزشی: بازیکن پرتغالی در منچستر راحت نیست و به وسیله پیکه با ژاوی تماس گرفته است.

انتقال قرن؛ رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد

بارسلونادر هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در خاتمه دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم واقع شده است. بارسلونا ابتدای فصل با کومان آغاز کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به بخبرنگارانری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، طبق ادعای موندو دیپورتیو، خبر انتقال رونالدو می تواند بمب بازار زمستان و امضای قرن باشد. زیرا کریستیانو رونالدو خودش را به بارسا پیشنهاد داده تا در این بازار زمستانی با این تیم قرارداد ببندد، زیرا می داند که آنها در پی یک گلزن هستند.

این ستاره پرتغالی چند روز پیش به لطف جرارد پیکه، با ژاوی تماس گرفت و در آخرین ساعات هم خورخه مندس با خوان لاپورتا صحبت نموده است تا امکان انجام این عمل را آنالیز کند.

رابطه خوب ایجنت پرتغالی با رئیس بارسلونا و مائتو آلمانی ممکن است برای نتیجه قراردادی که بیش از یک نفر در باشگاه فکر می کردند شوخی است، کلیدی باشد. کریستیانو در دومین دوره حضورش در منچستر راضی نیست، زیرا یونایتد فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و بعلاوه روش های رالف رانگنیک این بازیکن پرتغالی را قانع نمی نماید.

از این رو، او با پیکه همبازی سابقش در منچستر تماس گرفت تا به نیوکمپ نزدیک گردد. مدافع میانی، فرصت داشت تا خواسته کریستیانو را به ژاوی هرناندز منتقل کند. این بازیکن پرتغالی در حال خواندن کتابی از لوریانو رویز است و قبلاً با خوان ویلا تماس گرفته است تا سازگاری او با سبک تیم بارسا را تسهیل کند.

لاپورتا که در سال 2003 کریستیانو و کوارشما را آزمایش کرد و در نهایت تعیین شد که برگ برنده را انتخاب ننموده بود، حالا می خواهد اشتباه خود را اصلاح کند و در نهایت پس از کوشش نافرجام با بکهام در اولین کوشش خود یک بازیکن از یونایتد را به خدمت بگیرد.

پیکه بعلاوه با لئو مسی تماس گرفت تا بفهمد که آیا آرژانتینی حاضر است خانه خود را در گاوا به کریستیانو اجاره دهد، زیرا این بازیکن پرتغالی به ویژه از داشتن هفت توپ طلا در خانه هیجان زده بود، حتی اگر آنها متعلق به او نباشند. مسی با تعجب گفت: اگر مراقب توپ های طلا باشد، اجاره خانه مسئله ای ندارد.

اگرچه ممکن است غیر از این به نظر برسد، اما بازی در لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان یک انگیزه اضافی برای کریستیانو رونالدو است. او از یک سو از خطر سنجیده شدن در لیگ قهرمانان با پی اس جی مسی دوری می نماید و از سوی دیگر فرصت مبارزه برای عنوانی را دارد که در کارنامه خود ندارد. کریستیانو تنها یک بار در جام یوفا بازی کرد، آن هم در آخرین فصل حضورش در اسپورتینگ پرتغال، اما آنها به وسیله پارتیزان بلگراد حذف شدند.

آخرین باری که کریستیانو در نیوکمپ بازی کرد سال گذشته با یووه بود. او دو گل البته هر دو از ضربات پنالتی به ثمر رساند و تعداد گل هایی که در بازی با کاتالان ها در 34 بازی به ثمر رسانده 20 گل است.

انتهای پیغام/

منبع: رکنا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1465

به "انتقال قرن؛ رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال قرن؛ رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید