انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تسویه حساب با طلبکاران

به گزارش مجله گرگانلند، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وجود دارد، نتوانستیم مجوز بازی تعدادی از بازیکنان را بگیریم.

انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تسویه حساب با طلبکاران

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات نفت مسجدسلیمان مقابل پدیده گفت: سه امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم است. پدیده در چند ملاقات اخیر بازی های خوبی ارائه نموده و می دانم مسابقه دشواری داریم. به حریف احترام می گذاریم، اما با توجه به اینکه کسب سه امتیاز باعث بازگشت روحیه بازیکنان می گردد، باید تمام کوشش خود را انجام بدهیم تا این ملاقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: باید آرامش لازم را داشته باشیم تا به پیروزی برسیم، سر و شکلی به خودمان بدهیم و شرایط روانی ما بازگردد. در این شرایط می توانیم در ملاقاتهای آینده راحت تر بازی کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط استفاده از بازیکنان تازه وارد تیمش گفت: با فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وجود دارد، نتوانستیم مجوز بازی تعدادی از بازیکنان را بگیریم و فقط محمد مشایخ، امین اسدی و احمد الجبوری می توانند بازی نمایند. بخش زیادی از بدهی ها را پرداخت کردیم، اما فدراسیون یا سازمان لیگ اصرار دارند بدهی های باشگاه با بعضی نفرات تسویه گردد.

فکری با بیان اینکه این محدودیت برای بعضی باشگاه های بدهکار رخ نمی دهد، توضیح داد: زمانی که ما از باشگاه ها طلب داشتیم، این اتفاق نمی افتاد و نمی دانم داستان چیست که تأکید دارند با بعضی افراد تسویه حساب کنیم. مجبور بودیم به خاطر دریافت مطالبات خودمان، 30 یا 40 درصد از قرارداد را ببخشیم تا به جامانده طلب مان را، آن هم چند سال بعد دریافت کنیم. انگار داستان برای تعدادی از افراد فرق می نماید. ان شاءالله در هفته های آینده مجوز بازی همه بازیکنان تازه را بگیریم.

وی در مورد پرداخت قرارداد اعضای تیم نفت مسجدسلیمان مطرح کرد: 10 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و از مدیران باشگاه که کوشش خود را می نمایند، تشکر می کنم. مسائل زیادی به ویژه در مورد مسائل اقتصادی و پشتیبانی داریم که مدیران برای حل آن کوشش می نمایند. مدیران فعلی باشگاه و دوستانی که قبلاً در مدیریت بوده اند، باید بیشتر یاری نمایند تا بتوانیم با اتحاد و یکدستی، نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1524

به "انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تسویه حساب با طلبکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تسویه حساب با طلبکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید