5 مورد ضروری که هنگام طراحی کارت ویزیت باید مورد توجه کنید!

به گزارش مجله گرگانلند، در دنیای امروز، در دفترهای اداری هیچ کاغذی دیده نمی گردد. همه چیز به صورت آنلاین درآمده و دیجیتال سازی منجر به استفاده کمتر از کاغذ شده است. با این حال، هنوز هم بعضی از شرکت های کوچک یا کسب وکار های نسبتا عظیم از کارت ویزیت به عنوان نمادی از حرفه ای بودن، استفاده می نمایند.

5 مورد ضروری که هنگام طراحی کارت ویزیت باید مورد توجه کنید!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کارت ویزیت به دلیل داشتن یک سری اطلاعات ارزشمند و همینطور قابل حمل بودن، بسیار مفید می باشد. با این حال بیشتر افراد امروزه استفاده از آنها را کنار گذاشته اند چرا که احساس می نمایند که این کارت ها جذاب نیستند. پس چرا طراحی کارت ویزیت داشته باشیم که بعد از چاپ کارت ویزیت ، جذاب و دارای اطلاعات بدرد بخور باشد؟

هزینه چاپ کارت ویزیت حرفه ای این روزها کمتر از خرید قالب آنلاین است. در دنیای پر از کارت های ویزیت الکترونیکی ، کارت شما می تواند در بین جمعیت بهترین باشد. قبل از سفارش کارت ویزیت خود در فروشگاه های چاپ ، به بعضی از ویژگی های خاص باید توجه کنید. این ویژگی ها واقعاً باعث برجسته شدن کارت ویزیت شما در دنیای پیشرفته می گردد.

بیشنر بخوانید : 10 چاپخانه برتر چاپ کارت ویزیت در ایران کجاست ؟

به چه نکاتی باید در موقع طراحی و چاپ کارت ویزیت توجه کرد؟

بگذارید نگاهی به ویژگی های مهیجی که هنگام ساخت کارت ویزیت باید در نظر گرفت بیندازیم.

1. فقط مهمترین اطلاعات را وارد کنید

قبل از برنامه ریزی برای طراحی کارت ویزیت مخصوص شرکت کوچک تجاری خود، باید از اطلاعاتی ارزشمندی که قرار است در کارت قرار بگیرد و برای مشتریان و نمایندگانی که با آنها همکاری میکنید ضروری است، مطمئن شوید.

کارت باید شامل ویژگی هایی مانند نام و عنوان تجاری، هدف تجارت، آدرس، شماره تلفن، ایمیل رسمی و البته نام مالک باشد. این ویژگی ها به همراه اطلاعات ارزشمند، کارت ویزیت شما را جذاب می نماید. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات طراحی کارت ویزیت آنلاین، این ویژگی ها را به عنوان قالب اصلی برای چاپ کارت ویزیت در نظر می گیرند.

بیشتر بخوانید : هدایت تخصصی 0 تا 100 طراحی کارت ویزیت

2. رویکرد خوانا

کارت ویزیت نمایانگر اطلاعات مربوط به تجارت شماست. فونت های جذاب و شیک در کارت های ویزیت روش درستی نیست. برای حفظ ظاهر رسمی در کارت ویزیت باید از فونت ها و رنگ فونت های رسمی استفاده گردد. فونت نباید خیلی کوچک باشد تا خواندن اطلاعات راحت باشد. عدم استفاده از فونت مناسب، ممکن است باعث تحریف و اشتباه در خوانننده گردد. ایمیل، شماره تلفن و سایر جزئیات باید کاملا پررنگ آورده گردد.

بیشنر بخوانید : کارت ویزیت چیست؟

3. کل فضای کارت نباید با اطلاعات پر گردد.

طرح و ترتیب بندی کارت ویزیت متفاوت است. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات کارت ویزیت طراحی آنلاین فقط در صورتی که ضروری باشد از فضای کامل کارت برای اطلاعات استفاده می نمایند. استفاده از هر دو طرف کارت نیز غیرحرفه ای به نظر می رسد. توصیه ما چاپ یک طرف کارت می باشد و بهتر است که از هر دو طرف هم فضایی آزاد گذاشته گردد. با این کار، فضایی در اختیار مشتری قرار داده می گردد تا اطلاعات موردنظرش در خصوص تجارت شما را در آنجا بنویسید.

4. چاپ حرفه ای

چاپ DIY کارت ویزیت برای افراد حرفه ای گزینه مناسبی نیست. چاپ کارت ویزیت را با چاپگرهای حرفه ای انجام دهید. چاپ خانگی کارت ها جلوه ای حرفه ای به کارت ویزیت شما نمی بخشد ، مگر اینکه در چاپ کارت حرفه ای باشید. توصیه می گردد برای این کار،فروشگاه هایی که تخصص چاپ کارت ویزیت را دارند بهره ببرید زیرا از چاپگرهای حرفه ای که در زمینه چاپ کارت ویزیت های حرفه ای تخصص دارند استفاده می نمایند.

5. توجه مخاطب

تجار ممکن است که بیش از یک تجارت داشته باشند. بنابراین چاپ آرم یک کسب و کار در یک طرف و یک آرم دیگر در طرف دیگر منطقی است و باعث صرفه جویی در هزینه می گردد اما اغلب می تواند مخاطب را گیج کند. بنابراین توصیه می گردد که از کارت ویزیت متفاوت برای اهداف مختلف تجارت بهره ببرید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، بهترین کار این است که با ارائه دهندگان خدماتی که در زمینه طراحی کارت ویزیت بصورت آنلاین تخصص دارند ، در ارتباط باشید.

چاپ کارت ویزیت

تکمیل ویژه کارت ویزیت، زیبایی و ظاهر حرفه ای کارت ویزیت را افزایش می دهد. با چاپ نمونه می توانید از ظاهر عالی کارت اطمینان حاصل کنید و به هیچ وجه به صورت عمده و زیاد از یک کارت چاپ نکنید چرا که بعدا پشیمان می شوید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 881

به "5 مورد ضروری که هنگام طراحی کارت ویزیت باید مورد توجه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد ضروری که هنگام طراحی کارت ویزیت باید مورد توجه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید