یحیی گل محمدی: ملاقات سختی برابر پیکان داریم

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی امروز در نشست خبری که پیش از ملاقات برابر پیکان و به صورت آنلاین برگزار گردید، با اعتراض نسبت به چگونگی برگزاری این نشست گفت: فضا بسته است و واقعا خطرناک است حداقل پنجره ها را باز می کردید!

یحیی گل محمدی: ملاقات سختی برابر پیکان داریم

وی اضافه نمود: فردا مقابل پیکانی که با انگیزه هست و دنبال دریافت امتیاز هست به میدان می رویم. بازی سختی داریم. ضمن اینکه باز هم باید بگویم چند بازیکن را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط محمد نادری با تایید خبر که خبرنگاران منتشر نموده بود، اعلام نمود: خوشبختانه همینطور که مطرح شده است نادری مسئله ای برای بازی کردن ندارد و می تواند فردا به میدان برود.

گل محمدی در مقابل گلایه خبرنگاران بابت عدم رعایت رفتار حرفه ای برای مصاحبه آنلاین خود که چند ساعت قبل از آن با رادیو صورت گرفته بود، گفت: حق کاملا با شماست و رفتار من درست نبود. یکی از دوستان عزیزم در رادیو بود و من دیگر این کار را تکرار نمی کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره نبود طرفداران در بازیهای به جامانده این تیم گفت: آنها نیستند و این خوب نیست اما مهم این است که انرژی آنها را به همراه داریم.

گل محمدی درباره احتمال استفاده از بیرانوند در درون دروازه سرخپوشان توضیح داد: فردا تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 585

به "یحیی گل محمدی: ملاقات سختی برابر پیکان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: ملاقات سختی برابر پیکان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید