گوشی گیمینگ بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس راهی بازار خواهد شد

به گزارش مجله گرگانلند، طبق آخرین گزارشاتی که از گوشی گیمینگ بلک شارک 3 منتشر شده به نظر می رسد بلک شارک میخواهد گوشی قدرتمند خود را اواخر فصل زمستان و در تاریخ 3 مارس (13 اسفند) راهی بازار کند.

گوشی گیمینگ بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس راهی بازار خواهد شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تا کنون از دو گوشی گیمینگ بسیار قدرتمند بلک شارک تحت عنوان بلک شارک 1 و 2 رونمایی شده و هر دو محصول نیز در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار دارند. اما در حالی که دو نسخه فعلی هنوز هم برای انجام بازی های روز بسیار قدرتمند هستند، اما این شرکت تصمیم گرفت نسخه سوم آن ها را با بروزرسانی سخت افزاری راهی بازار کند و طی آخرین گزارشی هم که منتشر شده قرار شد این گوشی در تاریخ 3 مارس امسال (13 اسفند) به صورت رسمی وارد بازار گردد.

این گوشی که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز شده، اولین گوشی گیمینگ بلک شارک به حساب می آید که از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید. همچنین از دیگر مشخصات آن می توان به حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم، باتری 5.000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 65 واتی و نمایشگر 120 هرتزی QHD اشاره نمود که آن را به یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های گیمینگ در بین رقبایی چون راگ فون و ریزر بدل می نماید!

بلک شارک پیش تر اظهار داشت با شرکت Tencent وارد همکاری شده تا از این طریق نسخه های مخصوص بعضی از بازی ها را به همراه نرم افزارهای بهینه ساز بازی برای گوشی هایی تحت برند بلک شارک فراوری کند. حتی ویدئوی رسمی که در شبکه اجتماعی ویبو برای رویداد معرفی این گوشی منتشر شده نام آن را تنسنت بلک شارک 3 ثبت کرد و این یعنی قرار است در تاریخ 3 مارس، شاهد رونمایی از اولین گوشی گیمینگی باشیم که با همکاری این دو شرکت (بلک شارک و تنسنت) فراوری شده.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 334

به "گوشی گیمینگ بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید