گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود

به گزارش مجله گرگانلند، گوشی شیائومی بلک شارک 4 و احتمالا مدل پرو آن قرار است سه شنبه آینده (23 مارس - 3 فروردین 1400) رونمایی شوند. به همین دلیل امروز خبری پیرامون مدل استاندارد این سری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 و سیستم خنک کننده بهبود یافته مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

کوالکام برای پرچم داران نسبتا ارزان قیمت سال 2021 از پردازنده اسنپدراگون 870 رونمایی کرد. همین موضوع باعث شد شایعه ها پیرامون گوشی هایی که در چند مدل راهی بازار می شوند، به این نکته اشاره داشته باشند که مدل استاندارد به اسنپدراگون 870 مجهز می شود. در رابطه با بلک شارک 4 هم همین خبر را شنیده بودیم. اما به نظر می رسد شرکت تصمیم گرفته این گوشی را مانند مدل پرو به اسنپدراگون 888 که در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده موجود برای گوشی های اندرویدی است مجهز کند.

بلک شارک 4 در تاریخ 23 مارس (3 فروردین 1400) رونمایی می شود. این یعنی کمتر از یک هفته به معرفی آن زمان باقی مانده و طبیعی است اطلاعات زیادی جهت تبلیغات این گوشی پیرامون آن منتشر شود. امروز، صفحه رسمی بلک شارک در ویبو ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که بلک شارک 4 را با تریگرهای معروف بلک شارک 3 پرو و ظاهری جدید به تصویر کشید.

علاوه بر این ها، رسما تأیید شده که هر دو گوشی از این سری به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز خواهند شد که پردازنده فوق العاده قدرتمندی است. بلک شارک برای کنترل دمای این پردازنده هم از سیستم خنک کننده پیشرفته تری به نسبت قبل بهره خواهد برد که طبق ادعای شرکت، می تواند دمای گوشی را تا 18 درجه سلسیوس کاهش دهد. روی پنل پشتی این گوشی شاهد لوگوی معروف این شرکت اما این بار با ابعاد بسیار بزرگ هستیم که به رنگ سبز درخشان است. کمی بالاتر از این لوگو، دوربین ها را می بینیم که به صورت افقی در یک ماژول نسبتا کوچک در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

با توجه به شایعاتی که پیش تر در رابطه با این گوشی ها منتشر شده، انتظار داریم بلک شارک 4 با نمایشگری 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژر 120 واتی با قابلیت شارژ گوشی از 0 تا 100 به مدت 15 دقیقه و 8/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی به عنوان مدل پایه راهی بازار شود. خوشبختانه تا رونمایی از این گوشی ها زمان زیادی باقی نمانده و به زودی می توانیم از تمام اطلاعات مربوط به آن ها مطلع شویم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1095

به "گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود" امتیاز دهید

2 کاربر به "گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی بلک شارک 4 با خنک کننده بهتر و اسنپدراگون 888 عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید