تور عمان ارزان قیمت: کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و مالی

به گزارش مجله گرگانلند، سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش طی خبر گفت پرواز راستا کیش-مسقط و بالعکس که زمینه ساز توسعه روابط و تعامل با کشور عمان است، راه اندازی شد.

تور عمان ارزان قیمت: کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و مالی

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش مجله گردشگری خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایلنا؛ عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، ضمن اعلام خبر راه اندازی پرواز در جهت کیش-مسقط و بالعکس، توضیح داد که این امر، زمینه ساز توسعه روابط چندجانبه مالی بین دوکشور، به ویژه گردشگری سلامت خواهد بود.

محمدی این اقدام ارزشمند را مثبت تلقی کرد و اضافه کرد این جهت پرواز از 20 آذر ماه در دو جهت کیش - مسقط و بالعکس، راه اندازی شده و آماده جابه جایی مسافران است. بعلاوه نخستین پرواز در این جهت، ساعت10:30 روز 20 آذر، از کیش به مسقط با هواپیمایی کیش ایرلاین، انجام شد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش ادامه داد قصد داریم با برنامه تدوین شده و انجام هماهنگی های لازم، تعداد پروازهای خارجی را در فرودگاه بین المللی کیش افزایش دهیم.

محمدی بیان نمود که پرواز مستقیم از کیش به مسقط، شنبه هر هفته ساعت 10:30 و از مسقط به کیش، همان روز و در ساعت 17 انجام خواهد شد.

او بعلاوه معتقد است راه اندازی این جهت پروازی می تواند در توسعه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت و حضور فعالان مالی دو کشور ایران و عمان، نقش موثری داشته باشد.

گفتنی است که شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از شرکت های زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد کیش محسوب می گردد.

منبع: علی بابا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1512

به "تور عمان ارزان قیمت: کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید