چالش طارمی پس از پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال ، انتخاب مهم میان پول هنگفت یا انتقال به تیم بزرگ

به گزارش مجله گرگانلند، مهاجم سابق تیم پورتو درباره راه های پیش روی مهدی طارمی درخصوص پیشنهاد الهلال صحبت کرد.

چالش طارمی پس از پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال ، انتخاب مهم میان پول هنگفت یا انتقال به تیم بزرگ

به گزارش خبرنگاران آنلاین، یک کارشناس فوتبالی پرتغال با اشاره به پیشنهاد الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی گفت مهاجم ایرانی پورتو باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

اورلاندو سا مهاجم سابق تیم های پورتو و براگا و تیم ملی پرتغال درباره طارمی 30 ساله می گوید: با توجه به سن و سال و کارهایی که برای پورتو نموده است، او باید مسیر خود را انتخاب کند؛ مالی یا ورزشی.

کارشناس پرتغالی شرح داد: از نظر مالی، الهلال بدون شک برترین انتخاب است. این باشگاه قدرت مالی در اختیار دارد که هیچ باشگاهی نمی تواند با آن رقابت کند. درباره بعد ورزشی، تا جایی که من آگاه هستم، وقتی کارلوس کاروالیال او را به ریو آوه و فوتبال پرتغال آورد، او بازیکنی است که اهدافی برای بازی و کسب موفقیت در اروپا دارد حتی وقتی میلان قصد داشت او را جذب کند، او به نوعی علاقه داشت پورتو را ترک کند.

قرارداد طارمی با تیم پورتو تا تابستان 2024 معتبر است و آن طور که رسانه پرتغالی زورنال نوتیسیاس روایت نموده، سرجیو کونسیاسئو سرمربی تیم آبی پوش پرتغال، اجازه جدایی به ستاره ایرانی خود را نمی دهد چراکه جایگاه ویژه ای در افکار تاکتیکی او دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1736

به "چالش طارمی پس از پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال ، انتخاب مهم میان پول هنگفت یا انتقال به تیم بزرگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "چالش طارمی پس از پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال ، انتخاب مهم میان پول هنگفت یا انتقال به تیم بزرگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش طارمی پس از پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال ، انتخاب مهم میان پول هنگفت یا انتقال به تیم بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید