هنوز امیدوار به حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا هستم!

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی در ویدئویی که از حاشیه جلسه یکشنبه شب گذشته هیئت دولت منتشر شده است، درباره حذف ناگهانی استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان 2022 آسیا به علت عدم دریافت مجوز حرفه ای باشگاه داری گفت: هنوز امیدواریم حذف نشوند چون که فرصت استیناف خواهی به جای مانده است.

هنوز امیدوار به حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا هستم!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به عنوان عضو AFC سه ماه فرصت داده شد و هنوز این مهلت تمام نشده است. باشگاه ها با تمام کوشش شان در پی انجام تکالیف هستند. این تکالیف از سال 2016 مانده و متأسفانه انجام نشده است.

وی به مشکل باشگاه گل گهر نیز اشاره نمود و گفت: ایرادی که به این باشگاه وارد شده، مربوط به پرداخت بدهی هشت روز پس از خاتمه آن است. امیدوارم این مشکل حل گردد و رفع هم خواهد شد، اما استقلال و پرسپولیس تا خاتمه دی ماه در حال تکمیل مدارک بودند و دو هفته پیش ضرب الاجلی پنج روزه به یک باره از طرف شرکتی که امور حرفه ای سازی را انجام می دهد، صادر شد.

وزیر ورزش و جوانان درباره حذف بزرگ سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: الان طرف حساب ما AFC نیست؛ بلکه شرکتی است که برای آنها کار می نماید. تمامی باشگاه های چینی حذف شده اند. عربستان هم 10 درخواست داشته که سه درخواستش حذف شده . ابهامی که داریم این است AFC مهلت فدراسیون تحت امر خودش را نادیده گرفته و ناگهان شوکی به طرفداران و مدیریت تیم ها وارد نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1470

به "هنوز امیدوار به حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز امیدوار به حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید