مارول: برنامه ای برای ساخت یک دنیا واحد برای بازی های خود نداریم

به گزارش مجله گرگانلند، پس از تسلط بر فضای سینما در سال های گذشته، مارول اکنون روی توسعه بازی های مختلف تمرکز نموده است. این کمپانی در حالی که با بازی هایی نظیر اسپایدر من و محافظان کهکشان به موفقیت های خوبی دست پیدا نموده، به نظر می رسد که با اسپایدر من 2، ولورین، آیرون من و غیره در کوشش است تا راستا رو به رشد خود را در این صنعت ادامه دهد.

مارول: برنامه ای برای ساخت یک دنیا واحد برای بازی های خود نداریم

همانطور که احتمالا می دانید، فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول همگی جزئی از یک دنیا واحد و منسجم هستند و این یکی از دلایل موفقیت این آثار بوده است. با این حال به نظر می رسد که این رویکردی نیست که این شرکت میخواهد با بازی هایش پیش بگیرد. در مصاحبه ای با رسانه GamesIndustry، بیل روزمان (Bill Rosemann)، کارگردان خلاقیت Marvel Games، در این باره بیان نموده که این چارچوبی نیست که این شرکت اتخاذ نموده است، زیرا می خواهد که هر بازی تازه، این آزادی را داشته باشد که داستانی را که می خواهد تعریف کند، بدون اینکه مجبور باشد به رویدادهای موجود در دیگر بازی های مارول به وسیله استودیوهای دیگر پایبند باشد. او گفت:

با توجه به اینکه روند توسعه بازی ها می تواند بسیار متفاوت و بعضا پیچیده تر از ساخت فیلم و سریال باشد، جای تعجب نیست مارول رویکرد متفاوتی را نسبت به بازی های خود پیش گرفته است. البته ممکن است بازی هایی که از یک استودیوی واحد باشند مانند مرد عنکبوتی و ولورین از اینسامنیاک گیمز، در نهایت ارتباطی را بین یکدیگر شکل دهند اما در حال حاضر چیزی معین نیست.

فارغ از بازی های آینده اینسامنیاک، در رابطه با دیگر پروژه های آینده مارول می توان به بازی هایی نظیر Marvels Midnight Suns از استودیوی Firaxis، آیرون من از الکترونیک آرتز، بازی تازه ایمی هنینگ، بازی موبایلی Marvel World of Heroes و بسته الحاقی تازه بازی انتقام جویان یعنی سرباز زمستان اشاره نمود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1652

به "مارول: برنامه ای برای ساخت یک دنیا واحد برای بازی های خود نداریم" امتیاز دهید

2 کاربر به "مارول: برنامه ای برای ساخت یک دنیا واحد برای بازی های خود نداریم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارول: برنامه ای برای ساخت یک دنیا واحد برای بازی های خود نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید