طرح ساماندهی میدان جمهوری اسلامی نهایی شد

به گزارش مجله گرگانلند، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: کار مطالعاتی پروژه میدان جمهوری اسلامی به انتها رسیده به زودی اقدامات اجرایی آن کلید خواهد خورد.

طرح ساماندهی میدان جمهوری اسلامی نهایی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علیرضا جاوید در رابطه با اقدامات اجرایی منطقه 10 گفت: انگیزه شهردار نو منطقه 10 در توجه به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده منطقه اثرگذار است و باید این موضوع با اهتمام بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. کار مطالعاتی پروژه میدان جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده و با همکاری سازمان زیباسازی به زودی اقدامات اجرایی کلید خواهد خورد.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با بیان اینکه اعمال ماده 8 و 9 باید آخرین اقدام ما در شهرداری باشد، اظهار کرد: رعایت احترام و حقوق شهروندان باید در اولویت کار ما باشد. اداره املاک در این منطقه کلیدی است و با توجه به فشرده بودن منطقه 10 باید این اداره در حد معاونت مورد توجه قرار بگیرد.

جاوید با بیان اینکه پیشرفت در اجرای طرح مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز جای خرسندی است، توضیح داد: تا به امروز بیش از 90 درصد این طرح، اجرایی شده و انجام امور به جای مانده احتیاج به پیگیری دارد. تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی می تواند زیرساخت توسعه منطقه 10 باشد.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با تأکید بر اینکه زیباسازی منطقه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآوری کرد: می توان به عنوان پایلوت از روش های نوین تأمین پارکینگ در منطقه استفاده کرد و احداث پارکینگ های مکانیزه را دستور کار قرار داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1658

به "طرح ساماندهی میدان جمهوری اسلامی نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی میدان جمهوری اسلامی نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید