شهنازی: نتایج مدنظرم را در سایپا کسب نکردم، دوست دارم به کارم ادامه دهم

به گزارش مجله گرگانلند، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: باشگاه همواره از من حمایت نموده ولی نتایجی که گرفتیم، مد نظر من و باشگاه نبوده است.

شهنازی: نتایج مدنظرم را در سایپا کسب نکردم، دوست دارم به کارم ادامه دهم

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست 3 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: خوب بازی نکردیم و مس رفسنجان بر خلاف ما، خیلی خوب بود. نتوانستیم کارآیی لازم را داشته باشیم. وقتی تیمی خوب بازی نمی کند، همه مقصر هستند که در وهله اول من و بعد بازیکنان مقصر هستند چون نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: تلاشی که انتظار داشتیم در این بازی انجام نشد و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که نشد والیبال مورد نظرمان را ارائه کنیم. بازی خوب تیم مس هم علت دیگر باخت ما بود. آنها برای هر پوئن جنگیدند.

شهنازی در خصوص نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال گفت: هنوز شرایط باشگاه تعیین نیست و باید در این فاصله با آنها صحبت کنیم تا اگر قرار شد به کار ادامه دهیم، تعیین گردد چه اتفاقاتی در تیم باید رقم بخورد. باشگاه همواره از من حمایت نموده ولی نتایجی که گرفتیم، مورد نظر من و باشگاه نبوده است.

مربی پیشین تیم ملی توضیح داد: دوست دارم کنار تیم باشم و به آن یاری کنم چون تیم ما پس از یک نیم فصل، تجربه زیادی کسب نموده و پس از این باید، نتیجه بگیرد. با این حال همه ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم. دوست دارم کنار تیم باشم ولی مهم این است که باشگاه هم علاقه به همکاری داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: زحمت کشیدیم و تیم را آماده حضور در لیگ کردیم به همین دلیل، وجدانم راحت است. برخی مواقع اتفاقاتی می افتد که از کنترل ما خارج است. امیدوارم سایپا چه با من و چه بدون من، برترین نتایج را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1451

به "شهنازی: نتایج مدنظرم را در سایپا کسب نکردم، دوست دارم به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: نتایج مدنظرم را در سایپا کسب نکردم، دوست دارم به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید