تصاویر رندر گوشی وان پلاس نورد N1 5G منتشر شد

به گزارش مجله گرگانلند، وان پلاس در سال 2020 تمرکز خود را به غیر از گوشی های پرچم دار به سمت گوشی های ارزان تر معطوف کرد. ارزان ترین گوشی این شرکت نورد N10 نام دارد که با قیمت 299 دلار راهی بازار شد حالا یکی از افشاگران، تصاویر رندر نسل بعدی این گوشی موسوم به وان پلاس نورد N1 5G را منتشر نموده است.

تصاویر رندر گوشی وان پلاس نورد N1 5G منتشر شد

طبق این تصاویر، طراحی این گوشی تا حد زیادی مبتنی بر سری وان پلاس 9 است که قرار است این گوشی ها سه روز دیگر در تاریخ 3 فروردین معرفی شوند. در ماژول دوربین این گوشی بر خلاف نسل قبلی به جای 4 دوربین فقط 3 دوربین دیده می گردد. احتمالا شاهد دوربین اصلی و اولترا واید خواهیم بود ولی به جای سنسور تشخیص عمق و ماکرو، دوربین مفیدتری تعبیه خواهد شد.

از دیگر تغییرات هم می توانیم به فریم فلزی براق اشاره کنیم. جانشین نورد N10 به جای سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، این سنسور را در لبه کناری تعبیه نموده است که به عنوان دکمه پاور هم انجام وظیفه می نماید. در لبه پایینی هم اسپیکر، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می گردد.

نمایشگر وان پلاس نورد N1 از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی ندارد و همچنان شاهد بهره گیری از همان صفحه نمایش 6.49 اینچی حفره دار خواهیم بود. البته در رابطه با تغییر رزولوشن و رفرش ریت هنوز نمی توانیم اظهارنظر کنیم. متأسفانه در زمینه مشخصات سخت افزاری این گوشی هنوز هیچ خبری منتشر نشده است. با توجه به اینکه نسل قبلی یکی از بهترین گوشی های 5G ارزان قیمت بود، نسل بعدی آن هم احتمالا حرف زیادی برای گفتن دارد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1071

به "تصاویر رندر گوشی وان پلاس نورد N1 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر گوشی وان پلاس نورد N1 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید