اورهال قطارهای متروی تهران تسریع می گردد

به گزارش مجله گرگانلند، تهران (پانا) - نماینده شرکت VOITH آلمان از همکاری مشترک با شرکت بهره برداری مترو و شرکت واگن سازی تهران جهت تسریع در اورهال قطارهای مترو اطلاع داد.

اورهال قطارهای متروی تهران تسریع می گردد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ جلسه مشترک بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شرکت واگن سازی تهران و نمایندگان شرکت VOITH آلمان با حضور دکتر مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این شرکت برگزار گردید.

در این جلسه کسری زادگری نماینده شرکت VOITH آلمان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای بازسازی 42 رام قطار DC متروی تهران و تبدیل سیستم رانش آنها به سیستم AC صورت گرفته است اضافه نمود: با ارتقا این قطارها، شرکت بهره برداری متروی تهران قادر خواهد بود ناوگانی را که تقریباً ازکارافتاده و از رده خارج شده است را به چرخه بهره برداری باز گرداند.

وی توضیح داد: با اجرایی شدن این پروژه امکان بهره برداری از قطارها تا 25 الی 30 سال آینده فراهم می گردد.

نماینده شرکت VOITH آلمان با بیان اینکه در مورد انتقال دانش در مباحثی چون سیستم رانش و تجهیزات الکتریکی و مکانیکی مربوطه نیز تصمیماتی گرفته شده است گفت: این شرکت مذاکرات خود را با بانک ایران - اروپا EIH جهت تأمین اقتصادی پروژه و تأییدیه بانک خارجی مبنی بر پذیرش پوشش اعتباری انجام خواهد داد و هم زمان شرکت واگن سازی تهران به همراه نمایندگان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به نهایی کردن چارچوب فنی پروژه اقدام خواهند کرد.

زادگری گفت: همکاری مشترک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، شرکت واگن سازی تهران، بانک ایران - اروپا و شرکت آلمانی به منظور اورهال 168 دستگاه گیربکس لوکوموتیوهای TM3 با تأمین منابع اقتصادی (فاینانس) نیز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1628

به "اورهال قطارهای متروی تهران تسریع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورهال قطارهای متروی تهران تسریع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید