چرا قالیباف با پوتین ملاقات نمی کند

به گزارش مجله گرگانلند، وزیر امور خارجه ایران اظهار کرد: پروتکل های کرونایی و پروتکل های دیدار روسای مجلس، امکان دیدار آقای قالیباف با پوتین را فراهم نمی کرد و ما این موضوع را از همان ابتدا به دوستانمان در مجلس گفتیم.

چرا قالیباف با پوتین ملاقات نمی کند

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف در پاسخ به سوالی در خصوص سفر رئیس مجلس به روسیه و اینکه وی حامل چه پیامی است و آیا وزارت خارجه در جریان این سفر بوده است یا نه، گفت: بله ما از انجام این سفر اطلاع داشتیم. البته پروتکل های کرونایی و پروتکل های ملاقات روسای مجلس، امکان ملاقات با آقای پوتین را فراهم نمی کرد و ما این را از همان ابتدا به دوستان در مجلس گفتیم.

وی با بیان اینکه در وزارت خارجه و همچنین سفارت ایران در روسیه کوشش شد که سفر بسیار خوبی برای آقای قالیباف تدارک دیده گردد، اضافه کرد: آقای قالیباف در سفر به روسیه با روسای دو مجلس روسیه، وزیر خارجه و دبیر شورای امنیت ملی این کشور ملاقات و رایزنی خواهد نمود. همچنین ملاقات های متعددی با محافل دانشگاهی، خبری و ایرانیان مقیم روسیه خواهند داشت. سفر بسیار خوبی برای ایشان تدارک دیده شده است و امیدواریم این سفر، سفر موفقی در راستای تقویت روابط دو کشور باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 993

به "چرا قالیباف با پوتین ملاقات نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا قالیباف با پوتین ملاقات نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید