هشدار جدی ترامپ به مردم آمریکا درباره شکستش در انتخابات

به گزارش مجله گرگانلند، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با موضوع روز پدر در حالی که در کنار پسر بزرگش نشسته بود، تصویری هولناک از آمریکا تحت ریاست جمهوری جو بایدن ارائه داد.

هشدار جدی ترامپ به مردم آمریکا درباره شکستش در انتخابات

به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد: اگر من در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 پیروز نشوم و جو بایدن رئیس جمهور گردد، کل کشور به مینیاپولیس تبدیل خواهد شد. احساس می کنم اگر دموکرات ها وارد کاخ سفید شوند، عاقبت کشورمان به معنای واقعی کلمه رکود و افسردگی خواهد بود شبیه چیزی که تا به امروز شاهد آن نبوده اید.

مینیاپولیس شهری است که در آن جورج فلوید، یک مرد سیاه پوست به دست یک افسر سفید پوست کشته شد؛ رویدادی که موجی از اعتراضات ضد نژاد پرستی با شعار زندگی سیاه پوستان مهم است را در سراسر آمریکا و غارت و آشوب در شهر مینیاپولیس را به راه انداخت. از آن موقع تا کنون ترامپ کوشش نموده تا خود را به عنوان رئیس جمهور نظم و قانون به مردم ثابت کند و به همین خاطر از گارد ملی خواسته تا برای آرام کردن اوضاع در شهر مینیاپولیس مداخله کند.

ترامپ گفت: وقتی گارد ملی مداخله کرد، اوضاع خیلی خوب شد.

ترامپ ضمن انتقاد از شهرهایی که شهرداران آنها دموکرات هستند، گفت: بدون رهبری من به عنوان یک جمهوری خواه، کشور دچار آشفتگی، بی نظمی و اختلال می شد.

وی اضافه کرد: این یک موضوع بسیار ناراحت کننده است.اما به مردمی که برای شرکت در انتخابات نوامبر آماده می شوند می گویم که تنها یک موضوع وجود دارد و آن این است که شما نمی توانید به دیوانه خانه بازگردید. اگر دموکرات ها در انتخابات پیروز شوند، فکر نمی کنم که کشور مجدد بتواند سر پا گردد.

ترامپ به اوضاع کنونی در سیاتل اشاره نمود که در آن معترضان منطقه ای از این شهر را تصرف نموده و آنجا را به یک منطقه عاری از پلیس تبدیل نموده اند.

وی گفت: شهرهایی که دچار مشکل هستند، شهرهایی هستند که توسط دموکرات ها اداره می شوند. شهرهای تحت کنترل دموکرات ها شهرهایی هستند که مشکل دارند.

ترامپ سپس بایدن را هدف گرفت و گفت: بدون شک بایدن در وضعیتی نیست که کشور را رهبری کند. او رویا و آرزوی چین است.

در جریان این مصاحبه ترامپ برای نخستین بار از یک تبلیغ انتخاباتی پرده برداشت که در آن اعلام شده بایدن تایید پس از مرگ اسامه بن لادن را کسب نموده است چرا که اوراق کشف شده از محل اختفای بن لادن توطئه ای را برای کشتن باراک اوباما و جایگزین کردن وی با بایدن که در آن موقع معاون اول رئیس جمهور بود، افشا کرد.

براساس این اسناد بن لادن معتقد بود که بایدن به هیچ وجه آمادگی ریاست جمهوری را ندارد و آمریکا تحت رهبری وی دچار بحران می گردد.

این نقشه برای نخستین بار توسط روزنامه واشنگتن پست در سال 2012 میلادی گزارش داده شد. با این حال ترامپ از آن بی اطلاع بود تا زمانی که دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگش این گزارش را به پدرش ارائه کرد و آن را هدیه روز پدر خواند.

ترامپ گفت: این یک هدیه بسیار خوب بود.

به خاطر نحوه مدیریت بحران ویروس کرونا توسط ترامپ و ناآرامی های نژادی پیرامون مرگ فلوید، میزان حمایت ها از بایدن در انتخابات ماه نوامبر افزایش یافته است. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 582

به "هشدار جدی ترامپ به مردم آمریکا درباره شکستش در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی ترامپ به مردم آمریکا درباره شکستش در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید