هانتر بایدن 100 درصد مطمئن است که بی گناه است

به گزارش مجله گرگانلند، هانتر بایدن، دومین پسر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، 100 درصد مطمئن است که در تحقیقات وزارت دادگستری پیرامون مالیات هایش از هر گونه خطا مبرا خواهد شد.

هانتر بایدن 100 درصد مطمئن است که بی گناه است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هانتر بایدن، کوچک ترین پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس نیوز گفت: اجازه مطرح کردن جزئیات را ندارم و تنها می گویم که من کاملا با این تحقیقات همکاری می کنم.

وی افزود: 100 درصد مطمئنم که در پایان این تحقیقات از هرگونه خطا مبرا خواهم شد. کل کاری که از دست من بر می آید این است که همکاری کنم و به این فرایند اعتماد داشته باشم.

هانتر بایدن سال گذشته تایید کرد که دفتر دادستان آمریکا در ایالت دلاور درباره مالیات هایش مشغول تحقیق و بررسی است.

وی دسامبر سال گذشته در بیانیه ای گفته بود: مطمئنم که بررسی حرفه ای و بی طرفانه این موضوع نشان خواهد داد که من با بهره مندی از مشاوران مالیاتی حرفه ای، امور خود را قانونی و درست اداره کرده ام.

در همان ماه جو بایدن مدعی شد که وی با هیچ یک از نامزدهای پست دادستانی کل این موضوع تحقیقات فدرال را مطرح نکرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس سال گذشته گزارش داده بود که احضاریه ای برای هانتر بایدن به منظور ارائه مدارک مربوط به شرکت گازی اوکراینی بوریسما صادر شده است. همچنین گفته می شود که این تحقیقات که ظاهرا اوایل سال 2018 میلادی آغاز شده تا حدودی بر مبنای گزارشات فعالیت های مشکوک اجرا شده است که جزئیات معاملات خارجی مشکوک را بیان می کند و یکی دیگر از صاحب نظران مدعی است که این گزارشات فعالیت های مشکوک به تبادلات پول با چین و دیگر کشورهای خارجی مرتبط هستند.

هانتر بایدن در سال 2014 میلادی زمانی که پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت باراک اوباما خدمت می کرد، به هیات مدیره شرکت بوریسما پیوست.

براساس گزارش سال گذشته سنا، فعالیت هانتر بایدن در ان زمان هیچ تاثیر مستقیمی بر سیاست اوکراین نگذاشته است.

هانتر بایدن در این مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز گفت: معتقدم که من در پیوستن به این هیات مدیره اشتباه نکردم اما دست کم دریافت احتمال استفاده از این موضوع علیه خودم اشتباه بود.

وی افزود: چیزی که می دانم این است که حتی یک هیات تحقیقاتی یا یک روزنامه نگار معتبر من یا پدرم را به انجام هیچ خطا و اشتباهی متهم نکرده و به این نتیجه که ما خطاکار بوده ایم، نرسیده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1074

به "هانتر بایدن 100 درصد مطمئن است که بی گناه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانتر بایدن 100 درصد مطمئن است که بی گناه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید