نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف آذربایجان غربی در ماکو برگزار می گردد

به گزارش مجله گرگانلند، رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو برگزار می گردد.

نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف آذربایجان غربی در ماکو برگزار می گردد

اسد درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو گفت: این نمایشگاه از 25 تا 28 آبان ماه به مدت چهار روز برگزار می گردد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در این نمایشگاه 25 غرفه به فعالان فرش استان همچون ماکو، خوی، سلماس، چایپاره، ارومیه، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و تکاب اختصاص یافته که نسبت به عرضه فرش های خود اقدام می نمایند.

درویشی اضافه نمود: در این رابطه از مهمانان و تجار داخلی و خارجی برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده و مراسم افتتاحیه نمایشگاه صبح روز سه شنبه 25 آبان از ساعت 11 با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می گردد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی توضیح داد: ساعت کار نمایشگاه 16 تا 10 شب بوده علاقه مندان می توانند از نمایشگاه مذکور بازدید به عمل آورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 316

به "نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف آذربایجان غربی در ماکو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نمایشگاه تخصصی صادرات فرش دستباف آذربایجان غربی در ماکو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید