مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد

به گزارش مجله گرگانلند، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون های زبان انگلیسی (EPT) و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته شروع شده و تا 20 فروردین ادامه دارد.

مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگاران، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر اعلام شده پیروز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت های عربی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام در آزمون های مذکور تا روز چهارشنبه 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. گفتنی است برگزاری این آزمون در روز 5 اردیبهشت ماه لغو شده و زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون مذکور نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سؤالات این آزمون آگاهی یابند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان در صورتی که در مورد مراحل ثبت نام با مسئله ای روبرو شدند می توانند سؤالات خود را صرفاً به وسیله سامانه پرسش و پاسخ مندرج در سایت مذکور مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 445

به "مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید