مقاله: آشنایی با انواع پوشش برای سقف شیبدار

به گزارش مجله گرگانلند، مواد اولیه پوشش سقف شینگل قیر پلیمری میباشد و سطح بالایی آن را از گرانول معدنی; بعلاوه سایز میانه برای عرض آن 35 سانتی متر و طول 1متر هست که با یک شبکه شیشه ای مات به هم استحکام داده شده و طرح ها و رنگ های مختلفی دارد.

مقاله: آشنایی با انواع پوشش برای سقف شیبدار

ورق پلی کربنات از خانواده پلیمر ترموپلاستیک هست و به صورت گسترده ای فراوری شده و با استقبال خوبی روبرو شده که در زمان حال در امور مختلفی به کار گرفته میشود. و میتوانید به صورت شیروانه در گلخانه ها بهره ببرید.

2. نحوه اجرا و آسانی مراحل نصب پوشش سقف شیبدار و متریال های زیرسازی پوشش بام

1. ظاهر و زیبایی نمای ساختمان و متریال مورد استفاده برای پوشش بام شیبدار

ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند. اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندوویلا میتواند یکی از برترین انتخاب ها باشد زیرا تمامی استاندارد های روز در این ورق رعایت شده.

ورق طرح سفال گالوانیزه هم اکنون در بازار موجود هست که میتوانید سفارش دهید. وزن این محصول سبک بوده و در صورت اجرا زیبایی خیره کننده ای به محل اجرا میدهد و مثل سفال پوسیدگی و شکستگی ندارد.

دکرا یک نوع ورق سقفی می باشدکه از فولاد گالوانیزه ساخته شده و وزن بسیار پایین و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین علت مورد توجه پیمانکاران بسیاری از کشورها مخصوصا ایران واقع شده است.

منبع مقاله: آشنایی با انواع پوشش برای سقف شیبدار

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1364

به "مقاله: آشنایی با انواع پوشش برای سقف شیبدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع پوشش برای سقف شیبدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید