قایدی بعد از بهبودی هم به تمرین نرفت، مهاجم آبی ها غایب عظیم بازی با پیکان؟ خبرنگاران

به گزارش مجله گرگانلند، در شرایطی که انتظار می رفت که مهدی قایدی روز گذشته در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد.

قایدی بعد از بهبودی هم به تمرین نرفت، مهاجم آبی ها غایب عظیم بازی با پیکان؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قایدی یکی از بازیکنان مبتلا به کرونای استقلال طی روزهای گذشته بود. او بعد از چند روز قرنطینه خانگی دیروز جواب تست دوم خود که منفی بود را دریافت کرد و تعیین شد که بهبودی کامل برایش حاصل شده است.

در این شرایط انتظار می رفت که قایدی روز گذشته در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد. در شرایطی که سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها که تستش منفی شده بود، به محل تمرین رفت و کارش را انجام داد اما قایدی در تمرین روز گذشته حضور نداشت. هنوز دلیل اینکه مهاجم ریزنقش آبی پوشان در تمرین روز گذشته حضور نداشته تعیین نیست اما این احتمال وجود دارد که او از امروز با حضور در محل تمرین کارش را دنبال کند.

در این شرایط اما با توجه به غیبت چند روزه قایدی در تمرینات و آمادگی بیشتر شیخ دیاباته و ارسلان مطهری محتمل است فرهاد مجیدی بخواهد مقابل پیکان از ابتدا قایدی را به زمین نفرستد. البته باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و تمرینات استقلال چگونه پیش می رود تا ترکیب آبی ها مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1066

به "قایدی بعد از بهبودی هم به تمرین نرفت، مهاجم آبی ها غایب عظیم بازی با پیکان؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی بعد از بهبودی هم به تمرین نرفت، مهاجم آبی ها غایب عظیم بازی با پیکان؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید