فیس بوک استرالیایی ها را تهدید کرد

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فیس بوک که از فشار و اصرار طرف استرالیایی به منظور پرداخت هزینه بابت نمایش خبرهای سایت ها و خبرگزاری های این کشور خشمگین شده قصد دارد به جای صرف هزینه، تمامی این سایت ها و خبرگزاری ها را بلوکه کند و از بازنشر مطالب آنها در این شبکه اجتماعی دست بردارد.

فیس بوک استرالیایی ها را تهدید کرد

فیس بوک درخواست طرف استرالیایی را غیرمنطقی می داند و در صورت به توافق نرسیدن دو طرف کاربران فیس بوک در استرالیا قابلیت به اشتراک گذاری اخبار را در این شبکه اجتماعی از دست می دهند.

در عین حال کمیسیون مصرف کنندگان و رقابت استرالیا اصرار دارد که فیس بوک و سایر شرکت های فناوری باید برای بازنشر مطالب کاربران در این شبکه اجتماعی پول پرداخت کنند. فیس بوک در مقابل معتقد است بازنشر مطالب سایت های استرالیایی در این شبکه اجتماعی برای خود آنها ارزشمند بوده و موجب افزایش کاربران و بازدیدکنندگان آنها می شود.

فیس بوک نگران است که تبعیت از درخواست مقامات استرالیایی در این زمینه و پرداخت پول به سایت های ناشر خبر منجر به درخواست های مشابه در دیگر کشورها شود و این امر هم هزینه های زیادی را به این شبکه اجتماعی تحمیل می کند و هم موجب طرح درخواست های مشابه در مورد اینستاگرام، پیام رسان فیس بوک و غیره می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 695

به "فیس بوک استرالیایی ها را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک استرالیایی ها را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید