عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی عدالتی است

به گزارش مجله گرگانلند، تحلیل گر پیشکسوت ورزشی سلب میزبانی از تیم های فوتبال ایران را بی عدالتی دانست و گفت: هم اکنون 20 کشور دنیا در خراسان شمالی به رقابت های پهلوانی مشغول هستند و در بجنورد حضور دارند که نشان از برگزاری مسابقات در امنیت کامل است.

عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی عدالتی است

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، هادی عامل در مصاحبه با فارس با اشاره به حضور 20 کشور جهان در خراسان شمالی طی سومین دوره مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: این حضور در حالیکه میزبانی را از تیم های فوتبال کشورمان گرفته شده نشان از امنیت کشور است.

وی افزود: اقدام دریافت میزبانی از تیم های فوتبال کشورمان عدالت نبود و جبهه گیری بی جهت در مورد عدم امکان برگزاری مسابقات در ایران گرفته شده است.

گزارشگر و تحلیل گیر ورزشی کشور همچنین ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را فرهنگی سنتی و ایرانی اسلامی دانست و افزود: با برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف و تیم هایی از کشورهای جهان می توان این فرهنگ را به اقصی نقاط جهان معرفی کرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد به شیوه برگزاری مسابقات پهلوانی گفت: استفاده از ورزشکاران زورخانه ای در مسابقات کشتی پهلوانی درست نیست و باید این دو رشته از یکدیگر جدا شوند زیرا ورزشکار زورخانه ای توانایی کشتی دریافت را ندارد.

عامل در سرانجام گفت: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دو رشته ورزشی دارای تخصص های جدا هستند و حضور در مسابقات کشتی پهلوانی به شرط حدنصاب امتیاز در تیم زورخانه ای درست نیست و باید از یکدیگر جدا شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 232

به "عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی عدالتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل: سلب میزبانی از فوتبال ایران بی عدالتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید