سقوط مرگبار زنی با یک لنگه کفش

به گزارش مجله گرگانلند، سرایدار یک ساختمان نیمه ساز به دنبال سقوط مرگبار زنی ناشناس از طبقه پنجم بازداشت شد.

سقوط مرگبار زنی با یک لنگه کفش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه ایران، ساعت 2:30 بامداد شنبه گذشته مأموران کلانتری 137 نصر (تهران) در تماس با بازپرس جنایی از سقوط مرگباری خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی شروع شد و در آنالیز های انجام شده تعیین شد که زنی 60 ساله در حالی که تنها یک لنگه کفش به پا داشته از طبقه پنجم ساختمانی نیمه کاره به داخل حیاط خانه همسایه سقوط نموده است.

سرایدار ساختمان در تحقیقات گفت: یکی از همسایه ها به سراغم آمد و گفت زنی از پشت بام خانه ای که سرایدارش هستی به داخل حیاط خانه ما سقوط نموده است. وقتی به سراغ زن میانسال رفتم، او را نشناختم. این در حالی بود که در زیرزمین خانه نیمه ساز لنگه کفش دیگر این زن میانسال و وسایلی که با آن ماده مخدر شیشه مصرف می نمایند، کشف شد.

آنالیز های اولیه این فرضیه را عنوان کرد که زن میانسال برای مصرف شیشه به ساختمان نیمه ساز رفته و به خاطر توهم ناشی از مصرف مواد خود را به پشت بام رسانده و سقوط نموده است. اما اظهارات متناقض سرایدار افغانستانی باعث شد بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کند. به دستور بازپرس غلامی، تحقیقات در رابطه با این سقوط مرگبار ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 341

به "سقوط مرگبار زنی با یک لنگه کفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرگبار زنی با یک لنگه کفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید