زخم کاری، قسمت دوازدهم؛ مالک در سراشیبی سقوط

به گزارش مجله گرگانلند، خبرنگارانـ قسمت دوازدهم سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان شنبه 30 مرداد ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

زخم کاری، قسمت دوازدهم؛ مالک در سراشیبی سقوط

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

پس از آتش سوزی عمدی در انبار لاستیک شرکت، بحرانی دیگر شروع شده که گریبان مالک و بقیه شرکایش را گرفته است. مالکی این اتفاقات را زیر سر میرلوحی و ناصر می داند و می خواهد که آن ها را از سر راه خود بردارد. مالکی برای خلاصی از آن ها نقشه هایی در سر دارد.

مالک بعد از آتش سوزی در انبار لاستیک و دستگیری میثم به شدت احساس خطر می نماید و با حاج مظفر و سایرین در پی پیدا کردن راهی برای بیرون آمدن از این بحران است. آن ها همه چیز را زیر سر میرلوحی و ناصر می دانند و منصوره را در این بازی تاثیرگذار نمی دانند.

این در صورتی است که منصوره با کوله باری از خشم و اراده برای انتقام همه چیز را زیر نظر دارد و در پی زمین زدن و نابود کردن مالک است. او دیگر هیچ چیز را از هیچ کس پنهان نمی نماید و همه آن چه که از بیست سال پیش تا کنون در خانواده آن ها رخ داده است را به میثم می گوید. از ارتباط خودش با مالک گرفته تا سمیرا و حاج عمو.

مالک وقتی متمایل شدن میثم به سمت منصوره را می بیند و می فهمد که منصوره در تهران و خانه خودش است به کلی خودش را می بازد، اما سمیرا با این مورد هم با قدرت برخورد می نماید چرا که او باز هم برگی در دست دارد که همه را مات خواهد نمود. سمیرا پیش تر از طریق کیمیا اطلاعات همه حساب هایی که زیر نظر مالک است به دست آورده است. او مالک را تهدید می نماید که اگر همه چیز را به نام میثم و هانیه نکند قتل حاج عمو را لو می دهد. مالک هیچ راهی جز اطاعت سمیرا ندارد. سمیرایی که حالا برگ تازه ای رو می نماید. این که میثم پسر حاج عمو و برادر ناتنی ناصر و منصوره است...

زخم کاری در قسمت دوازدهمش هم خودش را از تک و تا نمی اندازد و داستانش را با سرعت به پیش می برد. داستانی که حالا با پیچیدگی های تازه ای هم همراه شده است و از این قسمت پروژه نابودی مالک را به صورت رسمی کلید می زند.

همچنان حضور کیمیا در قصه با مشکل پرداخت روبرو است و ارتباطش با مالک هم دم دستی و سطحی پایه گذاری می گردد. در شرکتی که رقبا در مقابل هم از هیچ اقدامی دریغ نمی نمایند، دلبستگی مالک به کیمیا بسیار ساده و احمقانه و غیر قابل باور به وجود می آید و بیشتر به نظر می رسد که حضور او فقط و فقط برای پیش رفتن نقشه سمیرا بوده است و به همین علت در شخصیت پردازی او و جای گذاری اش در داستان سهل انگاری زیادی انجام شده است.

بدین ترتیب زخم کاری به دوازدهمین قسمتش می رسد و همچنان بیننده هایش را تشنه تماشا قسمت بعدی اش نگه می دارد...

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1272

به "زخم کاری، قسمت دوازدهم؛ مالک در سراشیبی سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخم کاری، قسمت دوازدهم؛ مالک در سراشیبی سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید