خبرنگاران چهارهزارو 800 دستگاه خودرو در درون شهرهای استان زنجان اعمال قانون شدند

به گزارش مجله گرگانلند، زنجان - خبرنگاران - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از ابتدای آذر ماه تا به امروز بیش از چهار هزار و 800 دستگاه انواع خودروی سواری در درون شهرهای این استان اعمال قانون شدند.

خبرنگاران چهارهزارو 800 دستگاه خودرو در درون شهرهای استان زنجان اعمال قانون شدند

سرهنگ عباس مظفری، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: این تعداد خودرو به علت رعایت نشدن دستورالعمل ها و پروتکلهای بهداشتی از سوی رانندگان، مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی گفت: تعدادی از این خودروهای اعمال قانون شده دارای پلاک غیربومی بودند و تعدادی دیگر نیز به خاطر بی توجهی به قوانین و مقررات اعلام شده از سوی پلیس راهور و تردد در ساعات محدودیت ترافیکی مشمول اعمال قانون و جریمه شدند.

مظفری شرح داد: خودروهای دارای پلاک غیربومی به مبلغ یک میلیون تومان و خودروهایی پلاک بومی بی توجه به ساعات محدودیت تردد نیز به مبلغ 200 هزار تومان جریمه شدند.

وی گفت: از رانندگان انتظار می رود به مصوبه محدودیت های کرونایی تردد وسایط نقلیه، عمل کنند و یقین بدانند که در صورت تردد در ساعات ممنوعه از سوی گشت های پلیس راهور و همچنین از طریق دوربین های نظارت و کنترل، تخلف آنان ثبت و نسبت به اعمال جریمه های تعیین شده اقدام خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان زنجان گفت: در خصوص ساعات محدودیت های تردد خودروها برای شب یلدا نیز منتظر ابلاغیه رسمی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا هستیم و رانندگان خاطی یقین بدانند که در صورت عدم رعایت محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده، مطابق قانون و مقررات و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران چهارهزارو 800 دستگاه خودرو در درون شهرهای استان زنجان اعمال قانون شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارهزارو 800 دستگاه خودرو در درون شهرهای استان زنجان اعمال قانون شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید