خبرنگاران همکاری وزارت نفت و لوله گستر اسفراین گسترش می یابد

به گزارش مجله گرگانلند، بجنورد - خبرنگاران- مجری طرح احداث ایستگاه های تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بیان نمود: این شرکت برای واگذاری قرارداد فراوری محصولات پروژه های جدید خود (ان. جی. ال) به مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین آمادگی دارد.

خبرنگاران همکاری وزارت نفت و لوله گستر اسفراین گسترش می یابد

به گزارش خبرنگاران مالک قنواتی روز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت لوله گستر اسفراین در جمع خبرنگاران گفت: این بازدید با هدف توان سنجی شرکت لوله گستر برای انعقاد قرارداد فراوری محصولات جدید در این حوزه و گسترش همکاری با این شرکت صنعتی و توانمند داخلی اجرا شده است.

وی با اشاره به تاکید بر حمایت مجموعه دولت و صنعت نفت از فراوریات داخلی اضافه نمود: به دنبال واگذاری فراوری عظیمترین و حساسترین محصول خود در این حوزه به لوله گستر اسفراین هستیم تا بتوانیم هم دانش و هم توان فنی این شرکت صنعتی را به سطحی برسانیم که بتواند لوله های با سایز 16 اینچ و با کاربرد در مناطق نفت ترش کشور فراوری کند.

قنواتی گفت: لوله گستر اسفراین از شرکت های توانمند داخلی با پیشینه خوب و در فهرست سازندگان مجاز وزارت نفت است که پیش از این نیز محصولاتی با استاندارهای این شرکت در مجموعه وزارت نفت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با با بیان اینکه هم اکنون نیز با لوله گستر اسفراین قراردادهایی در حال انجام داریم، گفت: خواستار گسترش این همکاری ها در حوزه فراوری محصولات جدید هستیم.

شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها فراوری کننده انواع لوله های جداری بدون درز مورد احتیاج برای استخراج نفت است.

خریدار محصولات لوله گستر عمدتاً شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت و شرکت های پیمانکار فعال در زمینه حفاری چاه های نفت هستند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است که با دارا بودن 2 صنعت عظیم فولاد و لوله گستر و صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 753

به "خبرنگاران همکاری وزارت نفت و لوله گستر اسفراین گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری وزارت نفت و لوله گستر اسفراین گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید