خبرنگاران معاون استاندار فارس:کاهش مسافر نشانگر همراهی مردم با مدیریت کرونا در استان است

به گزارش مجله گرگانلند، شیراز- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کاهش 75 درصدی مسافرت ها و کم شدن شمار مسافران ورودی به این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیانگر همراهی و همکاری مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مدیریت این بیماری است.

خبرنگاران معاون استاندار فارس:کاهش مسافر نشانگر همراهی مردم با مدیریت کرونا در استان است

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

سید احمد احمدی زاده، شنبه در جریان بازدید از ورودی ها و خروجی های کلانشهر شیراز، با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی اضافه نمود: قطعا هر طرحی که با مشارکت و همراهی مردم انجام گردد موفقیت آمیز و نتیجه بخش خواهد بود.

وی از مردم خواست این همکاری را همچنان تداوم دهند و تقویت نمایند تا از این طریق زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع گردد و متناسب با آن محدودیت ها نیز کاهش یابد.

او اعلام کرد: ترددهایی مانند عبور و مرور کارکنان بخش های تولیدی و دیگر موارد مشابه نیز با مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در حال اجرا است.

احمدی زاده، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی دستگاه ها و مجموعه های مختلف به ویژه کادر پزشکی و درمانی استان گفت: همه ما وظیفه داریم که ضمن توجه به هشدارها و توصیه های بهداشتی، یاری کنیم که فرایند شیوع این بیماری متوقف گردد تا جامعه زودتر از وجود این ویروس رهایی یابد.

با شناسایی 29 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار مبتلایان در این استان به 669 نفر رسید.

تا به امروز 27 نفر در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. همچنین 254 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و 202 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 419

به "خبرنگاران معاون استاندار فارس:کاهش مسافر نشانگر همراهی مردم با مدیریت کرونا در استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار فارس:کاهش مسافر نشانگر همراهی مردم با مدیریت کرونا در استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید