خبرنگاران فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است

به گزارش مجله گرگانلند، اهواز - خبرنگاران - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه تیم فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است اما هنوز جای کار دارد تا قهرمان لیگ شود.

خبرنگاران فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است

به گزارش خبرنگاران سعید آذری چهارشنبه شب در نشست خبری گفت: بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم و پس از بازگشت از تهران، چهار جلسه تمرین خوب داشتیم و امیدوارم پنجشنبه اشب برابر ذوب آهن که یکی از قدرتمندترین و تاکتیکی ترین تیم های فوتبال ایران است، بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم.

وی درباره آسیایی شدن فولاد افزود: ما از روز اولی که به اهواز آمدیم، هدف مان را بزرگ ترسیم کردیم و کم کم از یک تیم معمولی به تیمی تبدیل شدیم که حرف زیادی برای گفتن دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: نکونام و دیگر اعضای کادر فنی و سایر بازیکنان تلاش زیادی کردند تا به اینجا رسیدیم اما هنوز به ایده آل مدنظرمان نرسیده ایم و باید خیلی تلاش کنیم. بازیکنانمان فعل خواستن را به خوبی صرف کرده اند و تلاش زیادی انجام دادیم که به هدف خود برسیم.

وی درباره حضور خودش و جواد نکونام در لیگ بیستم در تیم فولاد گفت: من فولاد را با مطالعه و با توجه به فضای حاکم، هواداران فوتبالی و مردم خونگرم خوزستان و شرایط اهواز انتخاب کردم و به صورت حرفه ای پول می گیرم همچنین آقای نکونام با توجه به پتانسیل های موجود، تیم فولاد را انتخاب کرد. فولاد زمانی حرف اول را در فوتبال ایران می زد، اما از این شرایط فاصله گرفت و این موضوع کار را برایمان سخت تر کرده بود.

آذری بیان نمود: بر اساس صحبت هایی که با محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان داشتم وی تاکید بر حفظ کادر مدیریتی و فنی تیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان افزود: جواد نکونام چند پیشنهاد خیلی خوب داشت و من هم از یکی، 2 باشگاه پیشنهاد داشتم اما همه وجود خود را گذاشته ایم که بتوانیم فولاد را به سطح بالا برسانیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با افتخار در فولاد خواهم ماند تا بتوانم کار نیمه تمام خود را با آقای نکونام و بازیکنان تمام کنم.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 39 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 637

به "خبرنگاران فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم مدعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید