خبرنگاران خط فراوری یک کارخانه در تاکستان به محلول ضدعفونی تغییر یافت

به گزارش مجله گرگانلند، قزوین - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: خط فراوری یکی از شرکت های صنعتی آب معدنی شهرستان با موافقت رئیس کل دادگستری استان، دستور قضایی دادستانی و موافقت دانشگاه علوم پزشکی به محلول ضدعفونی کننده تغییر یافت.

خبرنگاران خط فراوری یک کارخانه در تاکستان به محلول ضدعفونی تغییر یافت

جهت دریافت خدمات اجرای قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حسین رجبی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در شرایط کنونی و با توجه به احتیاج استان، این شرکت توان فراوری 60 هزار بطری محلول های بهداشتی را در هر شیفت دارد.

وی افزود: با توجه به سیاست های ابلاغی رییس قوه قضاییه و تاکید رییس کل دادگستری استان قزوین، دستگاه قضایی باید برای برطرف موانع فراوری، دوشادوش فراوریکنندگان باشد و زمینه و بستر لازم را برای فعالیت جهادگران عرصه اقتصاد کشور فراهم سازد.

رجبی گفت: در این راستا با توجه به بروز و شیوع بیماری کرونا و احتیاج مبرم جامعه به وسایل بهداشتی از جمله ضد عفونی کننده های دست و صورت، یک واحد فراوری آب آشامیدنی در شهرک صنعتی ضیاء آباد با موافقت نهایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خط فراوری خود را به محلول ضد عفونی تغییر داد.

وی افزود: دادسرا ابتدا با اعزام کارشناسان افتخاری حوزه پیشگیری از جرایم و تخلفات دادسرا موضوع را به صورت سر زده مورد پایش و آنالیز قرار داد و سپس پایش و راستی آزمایی محلول فراوریی، قیمت گذاری و تقلبات احتمالی توسط دستگاه های تخصصی از جمله معاونت غذا و دارو، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی انجام شد.

شهرستان تاکستان در 45 کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 270

به "خبرنگاران خط فراوری یک کارخانه در تاکستان به محلول ضدعفونی تغییر یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خط فراوری یک کارخانه در تاکستان به محلول ضدعفونی تغییر یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید